sobota 10. prosince 2005

Víte o mně...?

dotazník, moji přátelé a bratr
Tuhle mi Jimi poslal moc pěknej dotazník, se kterým jsem se ještě nesetkala. Když jsem dle instrukcí rozeslala, později jsem se dost pobavila u odpovědí, co mi přišly .
Jako nejlepší bych vyhodnotila Lenku, která neví, jaký mám oči (že tě hanba nefackujeze všech stran ).
Pak mě dost rozesmála sice pravdivá, ale trochu nečekaná Incikova odpověď na otázku 15. Vzpomenes si na jednu z prvních vecí, co jsem ti rekl(a)?
"Je mi špatně..." :))) .
A na závěr mě dost dostala "shoda" v odpovědích na otázku 8. Co sis myslel(a), kdy si me poprvé videl(a)? Ze vypadas stejne jako na fotkach. Že vypadáš ještě líp než na fotkách.
.
Teď už jen čekám, jak odpoví zbejvající tři lidi včetně Jimiho. A co mě nejvíc dostalo? Můj milovaný bratr, který nejprve [17:13:01] ZuSka: jakej mas mail? :D
[17:13:36] Ivošek: moje.sestra.je.voskliva.protiva@itpro.cz ;), načež mi poslal toto:

Toto je obrácený dotazník - vyplňte mezery o MNE a poslete mi to zpátky. Ale nejdrív poslete nevyplnený dotazník vsem svým prátelům vcetne me, aby vám to mohli vrátit...Budte uprímní, je to sranda, můzete se o sobe dozvedet veci, o kterých nemáte ani páru. 1. Mé jméno: Zuzanice-uřvanice 2. Kde jsme se potkali? Doma, máma přinesla z porodnice, takovýho malýho zmetka. 3. Jaké mám prostrední jméno? nemáš 4. Jak dlouho se známe? 6230 dní přesně (nejhorších 6230dní mýho života ) 5. Kdy jsme se naposledy videli? dneska dopoledne, chodila jsi jako pako v noční košili 6. Kourím? to záleží na tom, co - cigarety asi ne 7. Verím v Boha? tvoje víra je pevná a neotřesitelná 8. Co sis myslel(a), kdy si me poprvé videl(a)? Od teď je můj život pěkně v pr.... (dávám ti jedničku, tohle mě srazilo ze židle ) 9. Mesíc narození? Listopad 10. Barva vlasů? pochcaná sláma 11. Barva ocí? nevím - možná modrá jako já 12. Mám sourozence? no jasně, máš úplně dokonalýho bratra!!! (vtipné ) 13. Co rád(a) delám venku? od kompu nevstáváš, takže těžko říct 14. Co rád(a) delám vevnitr (doma, na koleji)? teď jsem to říkal, sedíš doma u kompu, bloguješ a rozesíláš takhle vypatlaný maily 15. Vzpomenes si na jednu z prvních vecí, co jsem ti rekl(a)? Uááááááááá 16. Jakou muziku rád(a) poslouchám? tu kterou máš na svým kompu v E:music 17. Co je na mne nejlepsí? když nejseš doma 18. Jsem stydlivý(á) nebo opak? opak 19. Jsem vtipný nebo sarkasticky vtipný? sarkasticky ftipná 20. Jsem rebel nebo se rídím pravidly? jseš p-bitch rebeloidní 21. Povazujes me za známého, kamaráda nebo dobrého prítele? považuju tě za sestru 22. Nazval(a) bys me hipíkem, okouzlujícím, prtem, snobem nebo necím jiným? viz bod 20 23. Videl(a) si me nekdy brecet? jo, hlavně potom, co jsem tě mlátil nebo bral ti hračky (muhehehe) 24. Jaká prezdívka by pro me byla nejvýstiznejsí? viz bod 20 25. Jsou moji rodice stále spolu? jo 26. Kdybych měl(a) v zubech brokolici, rekl(a) bys mi to? ne, nechal bych tě umřít na otravu brokolící veškeré odpovědi nebyly myšleny vážně tvůj bratr

Stejně mám tak nějak pocit, že to je psaný upřímně...

5 komentářů:

  1. Hele, fakt dokonalej popis ZuSky, asi tě bratr odněkud zná :-)

    (počítám, že tento komentář bude do chvilky smazan:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale že je tvůj brácha upřímný, když nepíše o sobě... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. no tak promiň, ale i když jsem se koukla na fotku, tak se mi zdálo, že to je zelená a ne cituji "modro sedy, lemro ignorantska :-i :D" :P :DD

    OdpovědětVymazat
  4. genialne :D btw uz som poslal :P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je dokonalej dotazník :D Kdysi jsem něco podobnýho taky vyplňovala...

    OdpovědětVymazat