středa 14. prosince 2005

Žiju...víte?

posledních pár dní
Posledních pár dní se pohybuju v takovym divnym snu. Nemůžou za to drogy , spíš jen moje absolutní nevyspání, protože je praxe a vstávám nechutně brzo, abych byla na sedmou ve škole. Co se ale v minulých (a na blogu dosti neprojevených ) dnech dělo, dozvíte se přímo teď.

Sobota: Na brigádě jsem dostala za úkol umejt celou svou místnůstku, kde se nejvíc projevuju. Po seškrabování zaschlé svíčkové (to si pamatuju, ta je stopro moje ) a dalších pokrmů z přilehlé skříně, podlahy a okolí bych se velmi chtěla omluvit bílé sójové čokoládě, ve které jsme potahovali ve škole cukroví. Větu, že to je ten největší humus, co jsem kdy viděla, jsem vypustila z úst o den dřív .
Neděle: Pro tento rok jsem skončila s brigádou. Byl to ale trochu zajímavej konec, protože se půlka města rozhodla, že půjde ZROVNA k nám, takže jsme tam lítali jak magoři . Celej frmol zkušeně okomentovala Marie, která spěchajíce se třema talířema svíčkové něžně pronesla "M_dám celou tuhle zku_venou putyku!!!" . S lítostí jsem vzpomínala na svoje narozeniny, kdy se dostavilo akorát pár lidí, takže jsem celou pracovní dobu proseděla na stole, houpala jsem nohama, upíjela šéfem sponzorovaný dva litry coly a pomáhala jsem zpěvačkám v rádiu ve zpěvu .
Pondělí: Vyrazila jsem s Janou do města shánět svíčku na dort, co mám objednaný na sobotu. Když jsem zastavila v celkem čtvrtém krámě u stojanu se svíčkama ve tvarech čísel, kde měli 0,2,3,4,5,6,7,8, začínala jsem být pozvolna rozčílená a vulgární, protože jsem potřebovala JEDNIČKU!!! . Vrcholem dne, co dne, týdne, se stal můj nákup ve zverimexu, ale o tom bohužel mohu poreferovat až po Vánocích .
Úterý: Po náročné praxi (zrovna plníme ty metráky cukroví, co maj kdejaký lůzři objednaný ) jsem s Janou vyrazila do mé oblíbené Hypernovy nakupovat kondomy (to je jenom takovej hec, nic za tim nehledejte ). Poté, co jsem po náročném výběru u regálu vhodila do takovýho toho dětskýho košíku (kdo by hledal 10kaček ) tři krabičky, Janička propukla v řehot a pronesla "Hele to přijdeš k pokladně a prodavačka na tebe: "Proč jich berete tolik?" no a ty: "To víte, my jedem na chatu. Na tejden. Nás tam bude totiž osum" ".. Celou situaci aboslutně dorazili dva chlapci, co proti nám po cestě k cukrovinkám šli. Já, hrdě tlačíce vozík se svým nákupem, jsem vydržela pouze dva kroky s vážným výrazem poté, co chlapci zaměřili můj nákup a pak pokračovali v cestě s potutelným úsměvem .
Středa: Dnešek byl velmi zajímavej. Nejprve debatu "mezi námi děvčaty" zakončila spolužačka slovy "Jo, to je příšerný. Orální sex obvykle končívá slovy: "Prosimtě nahodil bys mi tam tu čelist zpátky?" " , pak jsem prohrála dvě koruny v sázce s Janou, protože jistej hrdina nakonec kondomy taky koupil a nakonec jsem se dělala dort a pustila jsem se do vánočního cukroví, protože maminka mi bystře zajistila objednávky cukroví od kolegyň a já mám zatím jen linecký koše tvrdý jak šutr, protože jsem měla blbej tuk a to těsto bylo zpařený ještě než jsem ho spojila dohromady .
No teď se už jen vážně děsim, co mě čeká v dalších dnech...

8 komentářů:

  1. Divim se, ze takovej kreativni clovek jako ty si treba sedmicku neprepracuje na cislo vhodnejsi ;]

    OdpovědětVymazat
  2. Tys měla jít na keramiku, člověku by bylo úplně líto tvoje dorty sníst :))

    OdpovědětVymazat
  3. Clovek aby sa bal na tu chatu ist... ale na druhu stranu ked som prezil kondomove orgie na strednej skole tak prezijem uz vsetko :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  4. No, počkej, toho hrdinu si vypiješ! :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  5. 4miira: ja mam pocit, ze ta pani (btw. prijemna jak zadnice :-i)by mi to asi nesezrala :D
    4Staon: me uz to na keramice (krouzku) nejak nebavi, vadi mi fakt, ze pri glazovani se to da okamzite zkazit...spis me bavi modelovani, v cukrarine je to celkove mnohem obsahlejsi a ma spoustu moznosti :)
    4Jimi: neboooj :-i :DD
    4Incik: to zni teda pekne nechutne :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Óóóóóóóó.... při pohledu na tvé dorty se dost divím, že ti nějaká společnost nenabídla místo navrhářky dortů. Tím bys ses na 100% proslavila.

    OdpovědětVymazat
  7. inak ja nechcem nic hovorit, ale tie torty su vsetky rovnake (+/-) iba inak vyzeraju :-i

    OdpovědětVymazat
  8. taky dobrej tejden si nám to zažila :)), ale mám horší :-i ;D
    Jimi: všechno to vypadá stejně, když se to sní, co? :-i :D

    OdpovědětVymazat