čtvrtek 23. listopadu 2006

Není nad to...

se pořádně vyčerpat.
Poslední dny jsou takové zvláštní. Neobvykle málo spím, nic nestíhám, všechno se na mě sype. Jak bych to tak řekla...Battery exhausted. Začíná to školou. Učitelé se rozhodli, že když už jsme teda ve škole díky různejm volnům a výjimečným praxím byli tak málo, MUSÍME si právě tento týden napsat ve všem tři písemky. A já...já se prosím učím. Tedy aspoň na to, co má smysl. Pokračuje to večery. Padnu unavená do postele a následující hodinu nemůžu usnout. Nutno poznamenat, že čtyři rána po sobě po čtyřhodinovém spánku nejsou nic moc. Je to tak slabé, že ve škole se mi absolutně při čemkoliv zavírají oči. Udržet je nahoře se však už snažím jen v předmětech, kde to má smysl. Například tuhle jsme psali písemku z angličtiny. Byla jsem rozsazená od Jany, měla jsem hotovo, položila jsem si hlavu na lavici a než jsem stihla napočítat do dvou, usnula jsem. Vzápětí mě ale probudila učitelka, která mě k sobě volala, že nám bude kopírovat nějaká slovíčka, že mám jít hned po hodině s ní, že mi je dá a já je dám ostatním. Hned po spánku bych odkejvala cokoliv, takže si to jistě dovedete představit. Pak jsem se přemístila zpět na své místo. Učitelka si tam tak něco povídala...tak jsem si zas položila hlavu...Probudila jsem se o přestávce. Dost se divím, že jsem si na to o dvě hodiny později vzpomněla. Ale ten spánek měl smysl! Od úterý jsem pracovala na dvou dortech. Zatímco jsem si napékala korpusy, kočka mě pozorovala z kuchyňské lavice. Když jsem se o chvíli později otočila, kočka se živila. Čím? Když jsem naposled dělala rakvičky, došly mi formičky, tak jsem hmotu prostě vylila na pečící papír a udělala takovou placku. Teď si představte malé nevinné zvířátko, tak stojí na topení, placku 30x20 cm drží v zubech a zápolí s ní. Moje rakvičky zřejmě miluje prostě každej. Zítra hned po škole fičím směr Broumov na incikův maturitní ples. Šaty mám ready, ač byste tomu nevěřili, opravdu jsem do nich zhubla a teď už jen čekám na volnou koupelnu. Přišla jsem totiž na dost zásadní nevýhodu momentální ofiny a musím to napravit, jinak mi z toho asi brzo šibne.Šmik šmik. Pustila jsem si SkaSka od mých oblíbených Letů mimo a čekám. Pásek na zítra připravených rejoicek mě nehorázně tlačí v zádech. Tak zas příště, až budu mít pocit, že můžu myslet na něco jinýho než na spánek. Ale i to má smysl!

3 komentáře:

  1. to bude asi doznívání změny času :D

    OdpovědětVymazat
  2. koukám, měla jsem ti koupit k narozeninám spíš nějakou tu kapesní postel.. :-i :D
    jinak přeju, aby to bylo příští tejden o moc lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No bodejt by si nezhubla, ked nespis :) Inak mna to v skole niekedy uspavalo aj po 8-9 hodinovom spanku :-i

    A ak ti mozem poradit, tak skus obmedzit vsetky mimoskolske aktivity, pretoze mam take neblahe tusenie, ze ich je hodne moc vela :)

    OdpovědětVymazat