pondělí 6. listopadu 2006

OK Go

můj nový hudební objev
V poslední době mě hodně trápí nedostatek "neoposlouchané" hudby. Záchrana přišla jak blesk z čistého nebe, co nám asi před dvěma lety odpálil televizi. A to zrovna ze směru, kde bych to nečekala. Tak si tak tak přihasim lehce napružená domů, velmi nečekaně sedám k počítači a po dost podivně dlouhé době lezu na lapiduch.cz, abych se prohrábla stovkama nepřečtených příspěvků. Nejen díky současné náladě zakotvuju v klubu "Co vás nedávno pobavilo" a než se naděju, zírám na Youtube.com a na tam umístěný klip skupiny OK Go, na který je jistý jedinec v klubu odkazoval. Nutno upozornit, že následující záběry jsou silně návykové . Samotný klip mě osobně dost dostává, ovšem hned mi doslova padá do ucha () i písnička a hned razím shánět. Nutno poznamenat, že nejen že mi OK Go absolutně válcují můj účet na Last.fm, je to totiž navíc tak inspirativní hudba, že jsem si pod jejím tlakem asi v půl páté lehla do postele a na chvíli jsem to zalomila. Škoda jen, že jsem si nevyndala žvejkačku a tak nehorázně jsem si poslintala polštář .

6 komentářů:

  1. tak tohle jsem viděla poprvý asi na blogu Tersy, kde to tam i hrozně chválila Táňa.. kdo ví, možná i proto na to mám mírnou averzi :-i :D ale jako práci jim ta choreografie a provedení určitě dalo :))

    OdpovědětVymazat
  2. 4Lenka: ty ctes take sr****?? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Pocuvam radio :-i A v co vas nedavno pobavilo su niektore odkazy prinajmensom kontroverzne, tak neotvaram vsetky... ale tento si mozno doma pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska ráno to prej bylo na Óčku :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak uz som si to pozrel a prave si to video idem ulozit na HDD :D a pustam DC aby som sosol muziku :-i :DD

    OdpovědětVymazat