sobota 4. listopadu 2006

Ořechový teror

mám to za sebou, mám to za sebou!
Sobota, 23:38. Mozolnaté ruce jsem složila do klína, vyrovnaně jsem vydechla a nohy jsem opět zanořila do třiceticentimetrové vrstvy skořápek. Ano, jak už nadpis napovídá, mé líné tělo vedené hyperaktivním mozkem vyrazilo do činnosti zvané práce s cílem vyloupat vlašské ořechy, kterými disponovala naše chodba. No co, pár bedýnek. Začalo to malou miskou u čtvrteční kriminálky a skončilo dnes po cca šesti hodinách loupání. Vyšla jsem ven s dvěma kilogramy čisté váhy a...skořápkami. Jsou všude. Za monitorem, na monitoru, na reprákách, po podlaze, po oblečení, v čaji, v klávesnici. Vrchol tvoří odlomek v díře u mé optické myši. Pořád jen čekám, že najdu nějaký ve skříni ve spodním prádle.
Teď je něco po druhé v noci a já z dosti nepochopitelných důvodů po shlédnutí CSI 1x05 místo spánku něco smolím sem. Možná je to z nedostatku porozumění, poslední půlhoďku jsem už nechápala, co to tam melou .

7 komentářů:

  1. a komu tím prospějete, co?! :-i (nevím, jestli i to přede mnou mělo být z Pelíšek, ale mě je to asociovalo.. :D)
    jinak kdykoliv, když si budeš chtít pokecat, obzvláště ve dvě hodiny ráno, klidně mi zavolej.. :-i :D

    OdpovědětVymazat
  2. ... a proto ořechy nejím a tudíž neloupu. Váš výkon je obdivuhodný. Kdysi jsem vymyslela na loupání ořechů \"manufakturu\" za 2 hodiny jsem měli naloupáno množství, které jsme nesnědli ani za půl roku.
    MSF

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasne :-)) Neviem si predstavit, ze by som podobnu cinnost robil dlhsie ako hodinu, my to lupeme vzdy na etapy a asi traja-styria :D

    Inak v spodnom pradle ti rad pomozem hladat tie skorapky :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Neda mi nepochvalit sa:

    http://jimiweb.wz.cz/35777.JPG

    (na zaciatku trojka - 3krat sedmicka, inak 35 je 5x7... hmmm :-)))) )

    OdpovědětVymazat
  5. 4Jimi: a nebude ti v tom spodnim pradle zima? my moc netopime...:-i :DD

    OdpovědětVymazat