pondělí 28. března 2005

I'm back!

ale že už bylo načase,co?
Vážení a milí,jsem zpět .Sice jsem neměla na zmiňovaném pobytu čas zaznamenávat co se dělo,takže jediné čím můžu sloužit jsou fotky,ale i tak doufám že máte alespoň trochu z mého návratu radost Ale i tak to bylo celý moc fajn - jen já,Incik...a moje matka a osm cizích dětí Ovšem,pravděpodobně nejvtipnější chvilku celýho pobytu vám sdělit musim Tuším první noc to bylo,někdy k půlnoci...tak si tak s Incikem potichu povídáme,moje matka buď spala nebo něco řezala motorovkou,teď nevim ,nicméně najednou přestala tak děsně chrápat,vztyčila se na lokty,tak se na nás podívala a pravila ,že Děláme hluk že se tam nedá spát ...fakt že v následující vteřině padla na polštář a zase začla chrápat jak na lesy nás dodělal Za zmínku ovšem také jistě patří hláška Nejvyšší čas jít spát ,kterou nás matinka častovala za den několikrát (jak kdyby se v noci kvůli tomu děsnýmu kraválu,co jsme dělali,nevyspala nebo co ) a teď už ty fotky :



Jen se pěkně nakloňte
Bevuškááá

Hlavně nezapadnout do bahna ..jako já

Jediná fotka,kde jsou nějaký lidi (sice se tvářim lehce jako dement,ale budiž )
and thats all ovšem pravděpodobně brzy dorazí blognutí o předminulý sobotě

1 komentář:

  1. Musim povedat ze vam ten kacer s kachnou vyrazne konkuruje ;-) :-))

    OdpovědětVymazat