úterý 29. března 2005

Já se směju...

ale to je vážná věc
Včera večer jsem,čirou náhodou,zavítala na zpovědnici.cz Je to stránka založená na tom,že tam člověk s problémem přijde,vyklopí ho tam a lidi na to pak reagují,radí atd. možná je až nehorázný smát se cizím problémům,ale s některejma se ani nic jinýho dělat nedá včerejších pár perel,o které se fakt musím podělit : chlapec s erekcí i při myšlence na babičku chlapec,kterého vzrušuje čichání k použitým dámským ponožkám (garantuju vám že zkusit moje tak ho to hned přejde ) a nakonec slečna,která neví s kým se má vyspat (na to se nedalo nereagovat,někde dole můžete najít moje "rozhřešení" ) Dnes večer jsem dokonce přispěla vlastní zpovědí (na základě Miirova šílenýho nápadu ),ovšem ten krámus tam nahodil hned pod dotaz můj mail tak jsem zvědavá kdo napíše

2 komentáře:

  1. Musim se ti někdy podívat na záda :D

    OdpovědětVymazat
  2. A takto hodit sem link na tu tvoju ptakovinu, co? ;-) Alebo aspon poslat na ICQ dobrym kamaratom :-i

    OdpovědětVymazat