pondělí 14. března 2005

Lyže snížek fotečky,den jedna

sliby někdy i plnim
Tak tady už je slibovaná fotodokumentace prvního dne to jsem si tak hezky zabalila a zjistila jsem,že ta taška nejde zavřít ..tak jsem se naštvala a prostě jsem jí zašila provázkem

Kus od tohohle jsme bydleli...nádhera

Sexy v každé chvíli

Rampouch na střeše chaty...ten ještě párkrát uvidíte (hurááá )



Tady mě Lenička docela pobavila,když potřebovala utrhnout papír a nemohla nic najít,tak vzala žebřík od ještě nedostavený postele a řezala to o něj

Už první den mě to lehce zmáhalo


Romantika,ne?

Ale první den se celekm vyvedl

4 komentáře:

  1. Ten rampouch do hlavy by som nechcel :-)) A vzdy som tvrdil ze Lenicka je sikovna holka :-i
    Btw velmi rad by som napisal ze ti to tam sekne ale to je proti mojmu presvedceniu :DDD sorac :-))

    OdpovědětVymazat
  2. ani jednou jsem sem nedala fotku s tím že mi to na ní sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale to kvoli dusevnej chorobe ;-) Ked sa chces tak sa vyzeras velmi velmi dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dusevna choroba koukam dovede divy... no jo, nekdo ma tiky a nekomu se zase z unavy deformuje oblicej:o)
    Ten provazek je taky dobra drsarna...to dycky zasivas kdyz neco potrebujes vyndat?:-)To by chtelo nejaky automaticky samosnerovaci kufr...

    OdpovědětVymazat