pondělí 21. března 2005

Lyže snížek nehody,den 6.

Já to radši vybliju rovnou,než aby to ze mě matka pak vymačkala
Den jsem lehce neočekávaně začala o půl pátý ráno, kdy jsem,jak to decentně říct ,spěšně odložila večeři a pak jsem strávila půlhodinu na WC (to mi připomíná jedno Miirovo blognutí,ještě na jeho starém blogu,budiž mu net lehkej,ve kterém popisoval svou eee střevní příhodu Akorát bych to jeho Mezi mnou a vesmírem nic změnila na Mezi mnou a haj...ehm,záchodem nic No,pak jsem se ale mírně motavě přesunula zpět na pokoj,vyplazila jsem se na postel a moje představa zbytku dne vás i protentokrát zbavila čtení dlouhýho blognutí Většinu dne jsem pak strávila na pokoji marodů (s podobnejma problémama nás bylo víc ) Odpoledne jsem se ovšem pak s trochu lepším zdravotním stavem probrala a pustila jsem se do čtení časopisů - řeknu vám,to byla osvěta ..vim jak se mám malovat,jak se mám oblíkat,jak mám balit kluky...škoda že je mi to všechno úplně ukradený Pak se k nám ovšem na pokoji hodlala přidat ještě maminka,jelikož jí nebylo zrovna nejlíp... její návrh,že si vyleze na palandu nademnou mě okamžitě probral a moje chránění posledního zbytku mýho života slovy "Já to radši vybliju rovnou,než aby to ze mě pak matka vymačkala " (víme o pevnosti místních paland ) probral zbytek pokoje Druhou atrakcí odpoledne se stalo,když spolubydlící dostala od rodičů k svátku nový lyže...mohla si vybrat ze dvou barev...nejdřív tam deset minut stála,koukala z jedněch na druhý (já osobně bych vzala červený a hledala bych kde nechal tesař díru ),pak se každýho zvlášť ptala jaký jsou lepší a ve finále (po půl hodině vybírání )se ozvalo tak já si asi vezmu ty modrý,protože mi barevně seděj ke kombinéze!..no to jsem se musela držet abych si nezaťukala na čelo ...ovšem asi po minutě se ozvalo Ale červenou kombinézu mám vlastně taky!,takže jsem se radši už klidila vysmát někam jinam Přesněji řečeno k Medicopteru,protože zbytek naší výpravy se sebral a někam vypadnul,takže jsem se mohla v klidu dívat (víte oni totiž KAŽDEJ DEN když dávali Medicopter naschvál koukali na něco jinýho,protože na Medicopter jsem se chtěla koukat JÁ ) Po chvíli se doplazila i Lenička (taky jí bylo blbě),takže jsme koukaly spolu..aroma souznění (nebo jí smrděly nohy ) Večer jsem se ještě vyplazila s foťákem na kopec volat,kde se nic podstatnýho kromě toho,že jsem dvakrát ztratila v závěji obal s baterkama a kartou nic nestalo (nebojte,už jen dopíšu poslední díl,nahodim poslední fotky a už s tim dám pokoj )

Žádné komentáře:

Okomentovat