pondělí 21. března 2005

Lyže snížek nehody,den 7.

Hlavně žádný střety (btw. můžete jásat,je to poslední díl )
Dopoledne jsem prožila víceméně tím,že jsem akorát poslouchala jak mi někdo nadává a zbytek dopoledne jsem se nad tim střídavě rozčilovala a pak jsem se tomu smála no posuďte sami: První "pokec" jsem měla se známou.Osočila mě že mi den předtim nic nebylo a jen jsem to hrála na svou mámu,abych nemusela nic dělat .Řadu keců který by se daly shrnout větou že jsem simulant způsobil fakt,že jsem večer předtím něco večeřela .Na zakončení,že Na svou mámu to hrát můžu,ale na ně teda NE!! (jasně,přijela jsem na hory ležet v posteli ) jsem už teda něco říct musela (samozřejmě v rámci slušnosti ) Ale "rozhovor" s jejím synem byl mnohem,mnohem lepší : Chlapečka absolutně rozlítil fakt,že jsem si dovolila vyhodit papírek do kamen a vzápětí,když mi společně s miloučkým oslovením přikázal ať ho vytáhnu ,jsem odpověděla cituji :"Jdi někam,kre_éne!"(moc na to hrdá nejsem,ale nepovažuju to jak mě oslovil za moc slušný) a opustila jsem pokoj ..Chlapec se chvíli vzpamatovával a pak otevřel dveře a něco nehezkého za mnou volal,ovšem to už jsem neslyšela Po návratu na pokoj mi to nejspíš opakoval,protože když jsem si sedla na postel,tak spustil cituji : "Už mě se_eš ty <>...(blablabla,kdo si to měl zapisovat ) Rozbiju ti hubu ty děvko!! Pohled na můj stěží vážnej obličej a komentář že mu věřim ho evidentně rozlítil ještě víc,takže se ještě pokusil slovy že to myslí vážně no sranda (řeknu vám,druhej den mě doslova překvapilo že jsem se probudila a neměla jsem nůž v zádech ) Pak jsem jakožto každej simulant šla lyžovat,protože to přece simulanti dělaj Odpoledne jsem se s Lenkou vydala radši mimo chatu,protože všude kde jsem byla společně s chlapcem co mě dopoledne nazval kosočtvercem byl trošku hustší vzduch Tak si tak fotíme na kopci a najednou co to dole nevidim Moje matka,ke všemu na lyžích,při pokusu o něco jako jízdu (to,jak jí ty běžky navoskoval otec byla fakt špica - při přidělávání na střechu auta první den jsme je nemuseli přidělávat,ony se tam přilepily ).Došly jsme já,já jsem mile navrhla jestli si nechce vyměnit lyže za boty,protože nadávala jak špaček,udělaly jsme a vydaly jsme se všechny tři opačným směrem než byla sjezdovka (nulová šance někoho z nich potkat ) Byla to paráda,spoustu fotek mám,ale nakonec zas zamrz foťák a odmítnul něco dělat,takže jen takhle Večer se nic podstatnýho nedělo (teda spíš to moje poznámky nezaznamenaly ) a další den jsme se úspěšně dostali dom,takže konec dobrodružství a už nikdy více

1 komentář:

  1. Neboj, na GC ti nikto nadavat nebude ;-) Niekto sa o to postara :-i Mozno :-i

    OdpovědětVymazat