středa 16. března 2005

Lyže snížek fotečky,den 3.

že jsem ten foťák nezavařila
To já ne,to samo
(c)Lenka
Tady už zmiňovaná vycházka

ten čaj jsem sice uvařila krásně,ale byl dosti hnusnej...tak jsem hledala jiný využití...





Tohle se mi moc líbilo,na jedný chatě si evidentně barvili rampouchy Mrznout tady tak to zkusim taky



Mikymaus



Todle se mi líbilo,jak jsem tam zapadla do toho sněhu a nemohla jsem se vyhrabat,tak se mi takhle hezky obtisknul batoh

Dementi maj vycházky
(c)Lenka


Silné pokrytí Evrotelu...když tam Lenka začla doslova plavat s mobilem tak jsem se musela smát a samozřejmě to vyfotit

2 komentáře:

  1. nutno dodat, že jsem musela plavat podruhé, protože jsi to nestihla vyfotit napoprvé :D
    btw. neříkala jsi, že sem budeš dávat jenom fotky tebou vyfocené? ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Samo je tazka vaha :-i

    Ja momentalne plavem s mysou :-)) Aj ked to vypada trosku inak :D

    Leni: Sliby - chyby

    OdpovědětVymazat