úterý 22. března 2005

Seznamte se -

Odstředivka,Malaxér,Difuzér a Rafinačník
Dlouho předlouho jsem přemýšlela nad jmény,co udělím svojí králičí rodince (přece vám je nemůžu představit nepojmenovaný )...nakonec to dopadlo následovně : Tohle je Odstředivka :
a tady vlevo Difuzér, vzadu Malaxér a vepředu Rafinačník :
Rodinka ovšem odmítala spolupracovat (po chvíli už byli vycvičený jak Flíčka (moje kočka)...tý stačí vidět foťák v chodu a klidí se pryč ),takže společné foto není btw. ty jména mají absolutně logickej podklad a skrytého génia (asi jako vše co dělám ), nicméně to asi nikdo nepochopí,takže zůstávám dál nepochopena

4 komentáře:

  1. To je fakt sranda, ako pekne farebne vysli :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslim, že jako to je tak, že Odstředivka je bohatý jméno :]

    OdpovědětVymazat
  3. Jména bych chápal, kdybys byla studentka chemie, biomedicíny či nějaké podobné okultní vědy. :)) Ale jak jsi k nim přišla ty, je mi záhadou :)))

    OdpovědětVymazat
  4. 4Staon: mám to v názvu oboru ;D (schválně kdo to pochopí :)) )

    OdpovědětVymazat