pondělí 15. srpna 2005

Nejenom já...

už blogařím rok...
Přesně teď je to totiž rok,co začal (mám pocit,že inspirován mnou ) blogovat Jimi Od jeho (našich ) začátku(ů) uteklo už hodně času,hodně příspěvků,komentářů a návštěv rozhraní (mimochodem Jimi se do rozhraní přihlásil 611krát,zatímco já 1406krát /no,hájí mě snad jedině fakt,že já píšu jednou blognutí na osumkrát /) Tak všechno nejlepší,Jimiho blogu
A MIMOCHODEM (), když už jste zabili takovýho času čtením tohodle,koukejte mazat i TAM
< /vyuziti_vsech_dostupnych_donucovacich_prostredku>

4 komentáře:

  1. Velmi pekne dakujem, ale vsetky dostupne donucovacie prostriedky by vyzerali takto: "Kdo tam pujde, uvidi me nahou" :-i

    OdpovědětVymazat
  2. pardon,ale stale jeste mam nejakou hrdost :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Tu nahotu radši neéeéeéeéeé :o) eště by se lekli a utekli :o)))
    ja tam chodim skoro pravidelně, abys věděla !!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jogi: protože PODLEJZÁŠ! :-i

    OdpovědětVymazat