čtvrtek 4. srpna 2005

Zpovědnice.cz

ač to říkám nerada,musím použít : "LOOOOOOOOL"
Vibrátor Chtěla bych si koupit vibrátor, ale vzhledem k mému věku nemám do obchodů s erotickými pomůckami povolený vstup. Zelenina typu mrkve mi už nějak nestačí. Můžete mi poradit, jak teda vibrátor sehnat? [daffne, 15]
reakce: A zkoušela jsi nabodnout okurku na zbíječku?
Mého přítele lulinek Ahojte, mám takovej hloupej dotaz... Chodím s mým přítelem už 2 roky a je nám spolu moc fajn.. Jenže bych se s ním chtěla milovat a on nechce. Jednou jsem se koukala,když se sprchoval ráno v kempu... nikdy jsem neviděla nic menšího... mám mu říct, že mi to nevadí,že ho má malýho,když mi to vlastně vadí?Rozejít se s ním ale nechci... HonzaGood vono je to teleskopicky, vis? Fíla I s malým kašpárkem de udělat velký divadlo.. Shodan Fíla: oni nechcou hrát divadlo, oni chcou šu-at. V tom je rozdíl. jojo...ještě že tam choděj lidi,co vždycky rádi poraděj...

2 komentáře:

  1. a ještě že tam choděj i lidi, co se tomu tleměj a pak to daj na blog.. :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  2. ještě,že tu jsou lidi (člověk),co o to oceněj :-i

    OdpovědětVymazat