pátek 26. srpna 2005

"No záchod to má,ale nesmí se do něj házet papír..."

skleróza je zlá věc,obzvlášť,když si snažíte vzpomenout
Jak už nadpis říká, s menšími či většími úspěchy se pokusím zavzpomínat na pobyt na chatě . Jelikož ale Lenka mezitím,než jsem se stihla vrátit ze stanování,blogla na svém blogu většinu fotek,co jsem chtěla blognout i já (co se musím pochválit,tak už i na FTP je mám...), napíšu jen těch pár hlášek,co jsem si ve slabé chvilce napsala, a nalinkuju fotky u Lenky . první část
druhá část
třetí část
čtvrtá část
pátá část
šestá část
A teď už k poznámkám ohledně hlášek první opravdu hluboká myšlenka" :
Lenka: "Joo,to bylo taky včera v mlčení jehňátek - tam si nějakej chlap spolknul jazyk. By mě zajímalo,co z toho měl..."
další se vztahuje k noci,kdy Jana poté,co celej večer pronásledovala po místnosti komára s tím,že se jinak nevyspí,začala po nebohém zvířeti,co relaxovalo na stropě,házet polštář. Její snažení a výskoky,které se dají popsat leda slovy "jak čertík z krabičky" , byly oceněny smíchem a následným suchým konstatováním z Lenčiny strany "Komárem zeď neprorazíš..."
třetí,naprosto nádhernou situací, bylo naše "idlení" na zahradě,kdy přišla Jana a začla na mě cákat vodu z umytých rukou. Její lehce nechápavý pohled na můj nabroušený výraz byl doplněn otázkou Jana : "Co je??" já : "Ále,nějakej blbec na mě cáká vodu,nevíš o tom něco?? " což velmi trefně doplnila Lenka tím,že se začla dusit čímsi neidentifikovatelným. Na moji starostlivou (přísahám,že opravdu starostlivou ) otázku "Dobrý?", vydusila odpověď: "Jo. A až to bude ještě lepší,tak ti namlátim!". No to jsou dneska lidi .
poslední,mě doslova na monitoru ve formě poznámky strašící situací bylo opekání první den. Já jsem v rámci zkoušení začla nosit všechno možný a že to opečem. Vyskytla se mrkev,nějaká ta broskev... Tak tak s Lenkou čumíme do blba (standartní,ale pššt ) a Jana pomlaskává. Tak mi to bylo divný, vzhledem k tomu,že ta broskev někam zmizela...Tak jsem se otázala
"Tys tu broskev už měla??",načež nejen mě,ale i Lenku totálně srazila odpověď "Ne,jen chlupy z ní..." (fakt,že tahle věta poznamenala konce mnohých rozhovorů radši zamlčim ) Tak,tímto bych uzavřela letošní dámskou jízdu. Pokračování za rok

3 komentáře:

  1. Mno za rok uz snad nebude az tak damska :-i

    OdpovědětVymazat
  2. 2 Jimi: pochybuji, že by si na dámskou jízdu nechaly proniknout někoho cizího :))

    OdpovědětVymazat
  3. promiň, že jsem ti vzala fotky (z mého foťáku), co jsi chtěla dát na blog :-i ;))

    OdpovědětVymazat