úterý 30. srpna 2005

V Kostelci je krásně...

a když jste tam ve dvou pod stanem, tak je to ještě lepší
Jak jsem slíbila (a co mě samotnou překvapuje ) jsem i splnila,je tu nějakej ten reportík o stanování v Kostelci nad Orlicí. Celej pobyt by se dal shrnout (a vlastně i popsat,takže přejdu rovnou k fotkám ) slovy My dva,stan a déšť .Ale né,zas tak stručně ne . Ve chvilkách,kdy nepršelo,jsme byli tak nějak na procházce po okolí,což si můžete prohlédnout na následujících, zajisté velmi kvalitních , fotkách :
Nápis u plotu koupaliště. Komentář "Tak to vyrvem! " mě dostal


Incik se nechal ve slabé chvilce zachytit u řeky. Šup sem s tim


Můj velectěný ksichtík poprvé. Lehké psychické vyčerpání je lehce znát v mé tváři...


U řeky. Předala jsem foťák a vyrazila jsem sbírat kameny do sbírky (to za zmínku stojí můj návrat domů. Moje matinka totiž moje kameny nemá ráda a chce je vyházet. Sedla jsem si v kuchyni a vyprávím,jaký to tam bylo. Následuje "A přivezla jsem si spoustu kamenů. Ale neukážu ti je,páč bys mi je vyházela " )


Moje ruka. Strašně se mi ve stanu líbilo to žluto,co všude házela stěna ložnice


Další ruka,tentokrát né moje. Ale pěkná,že??


Domeček. Škoda, že si nepamatuju tu adresu na autorovu stránku (jediný,co si pamatuju,je,že to měl na webzdarma,ale to mi asi moc nepomůže )


Pohled na Častolovický zámek od obory.Nějak mě to temno oslovilo


Honzík. Nejlepší obyvatel obory. Nejdřív se nechal hladit,pak olizoval ruce a nakonec se rozhodnul,že se vybourá růžkama ven


Llama llama duck!


Okno do duše (a taky do nějaký místnosti )


Nádvoří Častolovického zámku a odkvetlé pěkné cosi. (chápete,ne? )


Ještě,že se mi ty ručičky tak klepou,jinak by to nebylo takový krásně mááázlýýý


Incikovo zachycení pavoučka na zábradlí nad splavem. Mně už to potom tak pěkně nešlo


Jedna z ryb zoufala se pokoušející zřejmě vzlétnout je také dílem Incika. Já než bych si všimla,že tam zas je a zmáčkla to,tak by ta ryba byla někde za obzorem


Já. Zřejmě hned poté,co jsem dostala facku


Voda v několika "podobách". Opět ne moje dílo

Tak zas za rok

3 komentáře:

  1. A ked prestanes brat antikoncepciu, mozno si za rok prinesies aj iny suvenir ako kamene :-i

    OdpovědětVymazat
  2. 4Jimi: ja bych to spis formulovala "pokud ji nezacnu brat" ;DD

    OdpovědětVymazat
  3. Aha :-) Som myslel ze beries tabletky... tak nic no. Babicka Ivana sa potesi :-i

    OdpovědětVymazat