středa 31. srpna 2005

A prázdniny jsou v pr...

ehm, PRYČ jsem měla na mysli
Tak,prázdniny jsou v háji. Kdybych to měla shrnout (jakože to tak jako tak udělám,takže veškerý odpor je marný ), musela bych zkonstatovat, že letošní prázdniny mi leccos daly. Na Gateconu jsem získala nový kamarády, na brigádě jsem vydělala nějaký penízky (který dokonce zčásti ještě mám ), na chatě s holkama jsem taky zažila lecjakou srandu, i pod stanem s Incikem to stálo za to, nicméně už je všemu konec. V posledních dnech prázdnin jsem ale leccos stihla :
  • kompletně jsem uklidila svoji noru. To znamená,že jsem vlezla úplně všude, všechno jsem vyházela a utřela jsem všude prach. To jakože i tam,kde už byla centimetrová vrstva

  • plně jsme s bratrem zavedli oslovení "vepřová hlava" případně "vepřová [cokoliv]". O jedné části mého (vepřového,jak nezapomněl bratr zmínit ) těla,která se stává slavnou, se dozvíte později .

  • Dala jsem bratrovi inzerát na seznamku,aby si konečně sehnal nějakou pořádnou partnerku. Když si to přečet, tak sice říkal něco o rozbití úst, ale já jsem s tím inzerátem naprosto spokojená

  • závažně jsem se navrátila k četbě,poezii a hlavně jejímu bušení do hlavy (nevím proč,možná mi dělá radost fakt,že si ještě něco pamatuju...). Teď jsem zrovna u Mršiny od Baudelairea (bože,to je jméno ), která mě velmi oslovila... Má duše, vzpomínáš si, moje štěstí, po ránu v sladkém podletí mršinu strašnou spatřili jsme na rozcestí, uprostřed štěrku ležeti... uznejte,že to má něco do sebe (a to nemám zrovna namysli tu morbidnost )
    tak a na závěr bych ráda upozornila ohledně příštích prázdnin : Pokud se mnou chcete někam jet,případně chcete kus mýho času, zamluvte si termín včas,dokud mám volno...
  • 4 komentáře:

    1. Jee, ta basnicka je o mne 8-D Az na to ze som nelezal na strku ale v trave :-i
      Btw na jul si vyhradzujem tvoju spodnu cast a v auguste by som rad tu vrchnu, vdaka :P

      OdpovědětVymazat
    2. mě by jenom zajímalo, jestli máš ještě furt ty uschlý kytky na skříni nebo jsi to vyházela.. :DD (jo a taky si nějakej ten tejden zabírám :-i ;)) )

      OdpovědětVymazat
    3. Jéé, Zdechlina :-D Francouzská dekadence ... zrovna se mi vybavil Gatecon, kde jsme to s Reavem probírali :-))

      OdpovědětVymazat
    4. Čauvec Zuzo??? Copak děláš??? Zdraví tě Jana P. a Jana Š.

      OdpovědětVymazat