čtvrtek 26. ledna 2006

Dokážete zkazit dva plechy kremrolí?

Já ano
Incik bude mít narozeniny, známá věc. Incik bude mít oslavu, také víceméně známá věc. Dělám Incikovi na tu oslavu věnečky a kremrole, katastrofa .
Začla jsem si tak pěkně...Vyválela jsem si koupený těsto, namotala ho na trubičky, dala píct. Pak jsem se asi po dvou minutách podívala do trouby a málem jsem měla infarkt. Všechny kromě osmi byly rozervaný. Dobře, tento počet se v průběhu pečení zredukoval na pět, načež jsem zakotvil na čísle jedna. Tak šťastně jsem to vytáhla z trouby, kochala se pohledem na tu jednu povedenou a při tom jsem si svoje dílo zvěčnila. Žel, ta jedna jediná povedená trubička, ta krásná, ten plod mojí práce, mé životní dílo, moje největší bohatství, nešla sundat z trubičky . Whůůsááá .


A víte, z čeho mám největší radost? Že jsem to nespálila .

10 komentářů:

  1. Vezmi to s sebou, snih dej do belicku a budem si to do nej namacet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Indovia maju jedno porekadlo: "Kolko kremroli skazis, tolko stastnych rokov prezijes" ;-) :-))

    OdpovědětVymazat
  3. 2miira: navrhoval jsem něco podobnýho, ale prej radši ne :D

    OdpovědětVymazat
  4. nak sem se dostala na tvy stranky a zaujaly me tvy dorty:Dheh tak sem cetla dal kdyz sem si precetla basnicky zacla sem cist neco o tobe pak sem vlezla na blog ty musis bejt strasny trdlo(myslim to hezky)hehe s tebou se urco lidi musi strasne zasmat:D

    OdpovědětVymazat
  5. Miira & Incik: No problem by bol asi v tom ze on ten sneh ma tendencie padat, takze by to bola len taka brecka a to by nezral asi ani pes :D
    Bara: Takyze se s ni smejeme ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. ...se neco s*re, tak se to s*re a neudelas s tim nic. Ale kouzelny je na Tobe to, ze se dovedes smele "zasmat" i prusvihu. Drzim palce az budes pect cukrovi nekomu treba na svabu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. A cim to je, ze se to "rozervalo"?

    OdpovědětVymazat
  8. 4Jimi: vot? :D
    4Jarda: malo lepku z mouce, proste to nevydrzelo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím o radu na kolik stupnu se to na nastavit ta trouba

    OdpovědětVymazat