čtvrtek 12. ledna 2006

I'm just a girl...

aktuální, typicky ujetá podobizna
Dnešní odpoledne bylo snad nejhorší v tomhle roce (zatím ). Dorazila jsem domů, odpoledne přede mnou, dokonce i dobře mi bylo a měla jsem chuť něco dělat. Ovšem...nějak jsem neměla absolutní páru, co bych mohla dělat. Chodila jsem sem a tam po svojí temné kobce (včera večer mě definitivně opustil lustr, praskla poslední žárovka . Doba temna je tu ) a nic jsem nevymyslela. Ale je zas nutno uznat, že tento stav je pouze přechodný, ve škole teď není žádná práce a na zejtra je objednanej dort. Já, milující a oddaná a solidární spolužačka (dneska Aneta zavzpomínala na dobu, kdy mi poprvé u lednic promluvila do duše, když mi říkala, že se všichni tvářej, že se se mnou kamaráděj, ale přitom si myslej, že jsem namyšlená a kamarádství k nim jen předstírám. Když to vzpomínání zakončila větou "A pak jsem měla říct " Hele jako nechci ti promlouvat do duše, ale měla bys odejít ze školy...", málem jsem se složila smíchy ) jsem zvedla ruku, když se mistrová ptala, kdo ho chce dobrovolně dělat. Dneska jsem celej den dřela, čehož výsledkem byl VLASTNÍ nákres, promazanej korpus, vymodelovaný ozdoby DLE VLASTNÍCH, slovy VLASTNÍCH návrhů a nikdo mi do toho zatím moc nekecal. I am so happy .
A teď už zmíněný výsledek předvečerního snažení. S psychickou či fyzickou újmou způsobenou shlédnutím se prosím obraťte za panem ministrem Rahtem . Howgh .

9 komentářů:

  1. Rath sha phishe nhaopakh :-i A clovek je niekedy docela rad ze ma tvoje normalne nevytunene, neoranzove fotky s prirozdenymi vyrazmi a farbami :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná jako vždy ... :-D
    2Jimi: heč, já je viděl :-P

    OdpovědětVymazat
  3. tamto predtym som smz ja ;-)
    Incik: Hec, ja je fotil :P :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. já jsme ji ještě v reálu neviděl :/

    OdpovědětVymazat
  5. 4Gladiator: vis jiste, ze je o co stat? :D

    OdpovědětVymazat
  6. 2ZuSka: Někoho s takovým blaženým výrazem ve tváří ? No, jasně, že váhaš ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. já váhám, jestli je to výraz blaženej a nebo výraz typu "ty seš ale blbec..:)":D asi mi to moc připomíná výrazy, když zuska kouká na mě :-i :DD

    OdpovědětVymazat