pondělí 30. ledna 2006

Recyklace nápadů? Možná

žiju, co vy?
Minulý týden, kromě toho, že k údivu některých pečlivých jedinců čtoucích můj blog nebyly pokračovačky (zdravim ), byl na čtvrtek domácí úkol na mé oblíbené odborné kreslení. Zadání jednoduché, dorty na témata dětský, svatební, firemní a k svátku (společně s valentýnským dortem to jsou všechna témata k praktickým závěrečkám). Pominu-li fakt, že jsem to mezi pečením (a kažením ) kremrolí a dalších věcí kreslila do noci jak blbec a ještě se to moc nevyvedlo, protože jsem na kreslení opravdu "talent", dopadlo to nějak takto:








Víte...dlouho jsem přemýšlela, co mi to jen připomíná....co vám? (drobná nápověda 1.,2., 3., 4. ).
A jak se jinak mám? Ač to ode mě zní neuvěřitelně, mám se blbě . Moje nosní dutiny a plíce pomalu ale jistě začínají zaplňovat hleny (mňam jinak opravdu mě dneska dostala Lenka s odpovědí [16:13:56] on-linekamoska: :D teď sem si tak vzpomněla, jak jsi mi tenkrát nabídla ve škole o přestávce ty zlatý oplatky a poté, co jsme každá snědly minimálně jeden kus, jsme tam objevily ty červy! :DD mno takže dobrou chuť :-i a čau :DD, když jsem řekla, že jdu jíst. Ta mi snad bude ty sušenky s moučnejma červama vyčítat do konce života ), cejtim se jak zdechlina a musim chodit do školy. Škola totiž preventivně snížila počet hodin, kterej stačí na Nko (neklasifikováno) z praxe, takže přecházim. A přecházet budu a budu a budu. Ale že nebudou nudle třeba v nějakym krému, za to opravdu neručím . Můj stav však není podmíněn jen ukrutnou zimou. Má na tom totiž jistý podíl i Tiskárnový teror, co začal pěstovat můj bratr společně s otcem. Neznáte? To vypadá asi tak...bratr si koupil novou tiskárnu. A teď přichází hlavní bod, co mě tak deptá. Neustále mě totiž jeden z nich nebo dokonce oba pronásledují s větami typu "A vidělas, jak skvělý to tiskne fotky??", "...a jak dobře to tiskne na čtvrtku...a z OBOU stran!!". Dorazil mě dnes bratr, co mi začal poté, co jsem přišla domů, líčit, jak krásný si vytisknul vizitky na jakejsi hrbolatej papír. Lidem s zácpou bych nedoporučovala Gutalax, ale pobyt v naší rodině. Myslím, že jejich problémy by byly rychle vyřešeny . Na "počtenou" se těším zítra s reportem z tanečních . V 18:13 mi totiž jede autobus. Ještě mám na sobě oblečení ze školy. Kdo myslíte, že to stihnu?

7 komentářů:

  1. Ten svatebni si nepamatam, ale ostatne ano. :-)) A tak ako tebe Leňulka vycita moucne cervy nemusis ty mne vycitat ze si raz nieco nahodou nepamatam :P

    Fotky si radsej dam vyvolat ako by som ich mal printovat :-) Odkaz tatuldovi a braskovi ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, ono je to časem omrzí ;-) U nás to bylo podobný :-D A koukej se léčit :-i :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Z Canonu Pixmy 4200 by ste oba taky byli nadšení ;)
    Mimoto fotku jsem vytisknul jednu čistě zkušebně, protože s tím otec votravoval.
    No a ty vizitky jsou fakt pěkný :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti věřím, že to stihneš. Jo a neboj mi ostatní taky žijem. A je nám dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem ty červy nevyčítala, sem se pouze chtěla podělit o vzpomínku, páč jsem si hned vybavila, jak jsme tomu pak smály ještě dva tejdny.. :DD
    btw. taky bych brala, kdyby jsme měli někdy něco nakreslit do školy jako úkol :-/ :))

    OdpovědětVymazat
  6. teraz tak rozmyslam... nepisala si mi ty kedysi ze nevies kreslit? :-)) Lebo mne to pripada byt aspon 2x take dobre ako moje pokusy :D

    OdpovědětVymazat
  7. 4onlinka: jo nevycitala...to vypravej veverkam, i kdyz pochybuju, ze tomu i ty budou verit :-i :DD

    OdpovědětVymazat