úterý 31. ledna 2006

Čtyři věci

už i mně to zasáhlo a to bych nebyla já, abych se nezapojila
Dnes jsem poté, co na mě moje čtečka vyflusla novinky, zjistila, že už i miira byl "polapen" Čtyřmi věcmi. A jelikož mě na konci v části "Čtyři blogy, kterým předávám štafetu" zmínil, nezbývá mi než pokračovat .

Má čtyři zaměstnání
cukrářka
myčka nádobí
zarytá optimistka
flákačská Karkulka

Mé čtyři oblíbené filmy
Dodgeball a true underdog story (Vybíjená)
Big fish (Velká ryba)
Butterfly Effect (Osudový dotek)
The Rock (Skála)

Čtyři místa, kde jsem žil
Od narození jsem zatim jen v Pcích.

Čtyři oblíbené TV pořady
(co je televize? )
SG-1
SGA
Red Dwarf
MASH

Čtyři místa, kde jsem byl na dovolené
Kostelec nad Orlicí
Neratov
Podůlšany
Odolov

Čtyři oblíbená jídla
Ondráš
kuřecí směs Osaka
Plněný bramborák
Studánecký dlabanec
(ó brigáda )

Čtyři weby, kam chodím denně
Zpovědnice.cz
Cukrář.cz
Lapiduch.cz
Moviezone.cz


Čtyři místa, kde bych byl raději než jsem teď
rozhodně v posteli
poblíž Broumova
na splavu v Kostelci nad Orlicí
na kánoji na Chrudimce za městem

Čtyři blogy, kterým předávám štafetu Čtyři věci (Four Things)
Jimi's land
Onlinka bloguje
Gladiatorův blog
Tripod


No, hlavně doufám, že se k tomu tady vůbec dostanete . Pak až doufám, že budete pokračovat a nepřetrhnete to . Dobrou noc :)

6 komentářů:

  1. mno tak to aby se mi reinkarnoval blogařský duch :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Joj :D.... Zůzo máš krásnej blog, díky tobě mě dohnala onlinka taky konečně zas něco napsat :D... No, jdu si přečíst něco o tanečních :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, díky ZuSko. Přidělávaš mě práci, ale co, aspoň vím, o čem blognout. Jinak, už vidím nadšení Lukáše (G-Wolf; Tripod) na tenhle článek. :)

    Ty flákačská karkulko. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem poctěn!!! Akorát jsem děsně línej, tak nevím kdy se to tam objeví...

    OdpovědětVymazat
  5. 4onlinka: a ne ze to po tomhle zas utnes :-i :DD
    4Gladiator: rado se stalo, zase priste :-i :D
    4G-Wolf: No to bys mel, ZuSka se na moc lidi neodkazuje...az na tech par, co ma v odkazech a na ty, co zminuje v blognutich a na ty, co zminuje jen tak...:-i :DD

    OdpovědětVymazat