neděle 15. srpna 2004

Já a učitelky...

..jinak jsem velmi slušná
Tak jsem zas dneska vzpomínala na letošní školu v přírodě...jelikož to byla naše poslední švp,očekávalo se že bude stát za to...a stála
zvlášť jeden den byl dokonalej
Začalo to tím,že jsme hráli ringo a já jsem ve snaze chytit kroužek vyskočila a v zápětí mi ujela noha po vosku...no,ten asfalt byla fakt tvrdej...nicméně musím říct že potom,když mě učitelka utírala krev z rozraženýho kolena a odřený brady,to bylo poprvé,co se na mě dívala jinak než zhnuseně .. no,nicméně večer za mnou přišla učitelka do pokoje,že mi přelepí to koleno...vzápětí se z našeho pokoje ozývala věta,na kterou nikdo jen tak nezapomene : Zuzano,ty seš vepř,normální vepř!!!! a to jenom proto,že jsem šla spát v tričku,ve kterým jsem chodila venku...učitelka mi nakázala převlíknout se...celou dobu jsme jí přes rameno koukala na kámošku,která s etak podivně choulila pod peřinou...po učitelčině odchodu jsem se dozvěděla proč...taky byla v oblečení zvenku ...
no prostě vždycky to odse*u já
další pokus dopadl neúspěšně,jelikož učitelka trpěla utkvělou představou,že zrovna v TOMHLE červeným hadru mě viděla už venku..když další pokud dopadl neúspěšně,radši jsem si půjčila od kámošky tričko...když už učitelka vypadala konečně spokojeně,zahlídla moji nohu...
a to byl konec "Jaktože jdeš spát v ponožkách???? na moje neviňoučké pípnutí že jsou čistý,reagovala že to není pravda,jelikož mě v nich viděla hrát kolotoč...nic na tom,že já mám všechny fusky stejný ...tak jsem ponožky stáhla a zahodila pod stůl...po přání dobré noci učitelka bouchla dveřma....
není nad to usínat s pocitem vydařeného dne ....

5 komentářů:

  1. Vidim to tak ze ta ucitelka ta moc v laske nemala :-)) zjedla si jej psa? :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To mi pripomina jednu historku ze skolniho vyletu :-) Na pokoj vtrhla ucitelka a povida "Vi tady mate smrad, zeby see dal krajet!" a z pokoje se ozvalo: "Tak si kus ukroj a vypadni!" :-D

    OdpovědětVymazat
  3. to mi neco pripomina...no ale radeji NO CoMMent .... :D

    OdpovědětVymazat
  4. náhodou, já nevim co si o nás myslela, ale fakt by bylo zajímavý, kdyby chtěla vidět i mě... ale nutno přiznat, že jsem si pak vzala jiný tričko...:.) however si myslim, že říkala: nezlob se na mě Zuzano, ale ty seš normální vepř. Jó to byly časy...

    OdpovědětVymazat
  5. Když už jsme u těch historek ze školních výletů - byli jsme z důvodu špatného počasí ubytováni v jedný tělocvičně... společně s několika staršíma třídama. Tělocvična narvaná, venku hnusně... Přišla noc. V tělocvičně živo, po chvíli nějaký správce zhasnul světla se slovy: "jestli tady nebude do deseti minut klid..." Několik lidí vytáhlo baterku. My jsme na škole vyhlášená třída - řekněme největší provokatéři. Jo, ty baterky - znáte stínové divadlo?? :o) Bavila se celá tělocvična! Učitelé ostatních neznámých tříd rozzlobeně obcházeli své žáky a zabavovali baterky, ti naši učitelé naprosto v pohodě si usínali a bylo jim to u pr**le. Když to s těma baterkama přestalo být vtipný, nastala v tělocvičně naprostá tma a ticho. Milan si vyhrnul tričko a něco zabubnoval na břicho. Následovala odezva z druhého konce tělocvičny... tak jsme probubnovali další hodinu nočního času. Když už to klasicky přestalo býti vtipné (tomu předcházelo opětovné obcházení a vyšetřování cizích učitelů), vyndal Milan voňavku a udělal metrovej plamenomet! :DDD Pak se vytáhly zase baterky a tak různě se svítilo... na jednoho kluka zasvítil kužel světla
    Kluk: "co blbneš, vole!?"
    trapná pauza
    "...ježiši, promiňte, paní učitelko."
    V tělocvičně samozřejmě výbuch smíchu a všechno jelo od začátku...

    uklidnilo se to až okolo třetí raní hodiny

    OdpovědětVymazat