neděle 22. srpna 2004

Pod stanem bylo skvěle!.....

ale ty platonický lásky mě jednou zabijou....
Tak jsem zase tady
na Buňkově bylo skvěle...
hodně dlouho jsme my v jednom stanu (já,Lenka,Kuba) strávili bitvama se vším co šlo hodit,případně čím se dalo mlátit
vodní bitva míčkama v plném obsazení taky stála za to a téměř každovečerní táboráček dokresloval atmosféru hezky strávených prázdnin...
sečteno,podtrženo,odmocněno a vyděleno mám nové přátele,spoustu zážitků,nový idol a přesnou představu co budu dělat touhle dobou za rok ....

4 komentáře:

  1. Cece ja ti tak zavidim :-)) dokonca aj to ze za 10 dni mas skolu :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Bitva byla sice supr, ale někdy jsem si říkala, že z toho vzteku a chuti po odplatě vybuchneš..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak za tohle se ti pomstim,jen počkej!!! :)))

    OdpovědětVymazat