středa 11. srpna 2004

Když nejde net...

aneb co s mýma nervama dokáže jedna zastaralá klávesnice
Včera jsem strávila pár velmi zajímavých hodin..
Jelikož u mě platí:Když mi spadne net,hned mě se*e svět ...musela jsem trochu improvizovat a čekání na nahození trochu krátit....
První hodina proběhla relativně klidně..hrála jsem balónkem squash o stůl a monitor ...
...pak jsem ale dostala nejdebilnější nápad svýho života - vyčistit klávesnici...tak jsem ji čapla a šla dolů ke kompresoru...musím říct že ty špagety,co z toho vypadly,mě ani nepřekvapily ...spíš moje astmatický plíce překvapilo to množství prachu,co mi vlítlo do obličeje... no nicméně po vykašlání plic jsem klávesku rozmontovala a umyla pod sprchou...bohužel až po rozmontování,během kterého se to rozlítlo do všech stran,jsem zjistila že ty čudlítka ,co vracej klávesu nahoru (vééélmi zjednodušeně řečeno ) nejsou celistvý,ale rozdělený na jednotlivý klávesy...takže další půlhoďku jsem je sbírala všude možně...nakonec při skládání spět do klávesnice a sešroubovávání jsem musela uznat,že prostě Insert už NEBUDU POTŘEBOVAT ...
tak to bylo šešroubovaný poprvé...po zapojení mě nicméně poněkud zneklidnil fakt,že třetina kláves nefunguje...zase jsem rozšroubovávala...další pokus dopadl stejně...a šest dalších taky...
Když jsem v 0:33 zjistila,že zase nejdou písmena z háčkama,poněkud jsem se rozčílila...po vyslovení celý sprostý slovní zásoby jsem vypla počítač a vykašlala se na to...
.Nakonec jsem v jednu v noci vložila do přehrávače cédo s kopretinou,rozvalila se na svoje letiště,poslouchala milovaný L.A. song a usínala s dobrým pocitem,že máma v poslední době svoji klávesnici nepoužívá ....nakonec ten svátek nezačal až tak špatně.....

11 komentářů:

  1. Moje klávesnice taky už potřebuje ozdravnou kůru, nechceš se toho chopit? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pokud se s ní chceš rozlučit,tak mi ji pošli,dám se do toho :))

    OdpovědětVymazat
  3. svoji zamilovanou klávesnici nemůžeš vymývat složenou, a to ani když jsi žena.
    pokud tě to baví, rozšroubuj ji (cherry) nebo zespoda 2-3 šroubováky vypáčit záklopky.
    uvnitř budou na sobě nejspíš pružné fólie, nejhorší jsou dolní a horní vrstva s napařenými kontakty. tam stačí málo (viz tvůj případ) a kapkou vody vyřadíš celou řadu kláves.
    proto se mechanický hmatník vymývá pod vodou samostatně, a odkryté fólie se jen štětcem zbaví prachu a čokolád.
    až si myslíš že to před ventilátorm uschlo, složíš to.
    a je to čisté, lesklé, jako nové - vše díky tvé šikovnosti.

    OdpovědětVymazat
  4. hoj brtníku!docela mě tvůj komentář pobavil,jelikož si myslíš že jsem asi úplně blbá :)))
    nevim jak ty,ale JÁ klávesnici před čištěním vždycky rozmontuju :P ("jsem klávesku rozmontovala ")......

    OdpovědětVymazat
  5. sorry, přehlíd jsem se, v dlouhém textu čtu každý druhý řádek
    nepotlačitelné nutkání přidat komentář jsem dostal po tvém "pokud se s ní chceš rozloučit..."
    škoda že tu nemáš hodiny, mám pocit že brtník nejvíc plácá když trochu dost vypije :)))
    háčky už fungujou?

    OdpovědětVymazat
  6. stačilo k tomu pustit profesionála s nervama a bylo to :-))
    akorát se mi propadlo B a odmítám to zase rozmontovávat :))
    já jsem zase měla nepotlačitelné nutkání reagovat na tu "skrytou" urážku .D

    OdpovědětVymazat
  7. kromě politika - ale to není člověk - nemám potřebu na cizím blogu někoho urážet, nečti co tam není. chybí-li ti za nějakou větou smajlík, domaluj si ho
    no, některé slova by nemusela vztahovačnější žena rozchodit (třeba "vrstva s napařenými kontakty", správně tam mělo být "fólie nebo vodivá guma"), ale nějak je mi to dost jedno

    OdpovědětVymazat
  8. já zas nemám potřebu pošťuchovat se s někym na vlastním blogu,takže mě omluv :P

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem se chvíli lekla, jak to nadáváš svý klávesnici, protože mě v prvních rádkách uhodilo do očí "zas*aná klávesnice" pak jsem si nechala vyšetřit oči a vyšla mi nevinná zastaralá. Nicméně příště, až budeš mít hald radši si uvař nový špagety.. :,)))

    OdpovědětVymazat
  10. Tak za tohle se ti taky pomstim :-í

    OdpovědětVymazat
  11. To jako mě, ale já nic.... já muzikant

    OdpovědětVymazat