úterý 24. srpna 2004

O čem se mluví,když....

je ON namachrovaný prase a ONA se královsky baví....
Jakožto milé gesto jsem nezveřejnila jeho nick
poznámky v "[" a "]" jsou moje poněkud ulítlé první i pozdější myšlenky
předem upozorňuju,že číslo na toho přirozením a hulením zdeptanýho chudáka neposkytnu
... ona: a co jinak děláš teď o prázdninách? on: nic,,hulim a nudim se.. ona: hulíš?________[machruješ?] on: jj,,ty ne? ona: ne ________ [zkusím ne] on: taq to je špatný.. ona: proč? on: a kouříš aspon?, ona:ne on: hulení je cool,,to tedka jede.. ________ [další oběť doby] ona: no a co že je to cool a jede to? _________ [to je magor] on: A kouříš zdrawě?__________ [měla bych???] ona:ne ona: takže jsem odepsaná? on: hmm,taq to je taky špatný...a seš aspon nějaq zaučená? ona:ne ________ [ne mi docela jde ] on: wodepsaná nejseš ale měla bys začít..__________ [tenhle nick se bude v ignore listu obzvlášť vyjímat] on: a chtěla bys zaučit? ________ [no to je drsoň] ona: v čem? on: no taq říkáš že si eště zdrawě nekouřila,,taq w tom bych tě zaučil.. _________ [ukážeš mi na někom cizím jak?] ona: v čem ještě bys mě mohl zaučit? on: w čem bys chtěla..___________ [chtěla bych umět malovat uhlem ] ona: co ještě zajímavýho co je zrovna cool umíš? on: já umim fšechno.._________ [hmm,nezdá se] ona: jasný on: taq co chtěla bys?? ona: zdravý kouření je? on: hm,,třeba.. _______ [co to mele??] ona: zdravý kouření je co? on: ty to newíš?? ona: ne on: to je to,že mi ho podržíš ,,a potom si ho dáš do pusinky.. ona: a co s nim budu dělat? __________[dělat blbou mi docela jde] on: pěkně ho budeš lízat ona: nebude ti doufám vadit když tenhle rozhovor zveřejnim? _________ [doufám že bude ] on: taq to mi wadit bude,,komu to chceš ukazowat? ona: proč by to mělo vadit? on: protože,,komu to chceš ukazowat?? ona: všem papa,pozdravuj můj ignore list .... musím skromně uznat,že jsem pěkná bestie
všem co o mě právě ztratili dobré mínění se omlouvám a mlčky se smutnýma očima se snažím ospravedlnit

5 komentářů:

  1. Tak ten koniec ma dostal :-)) Neviem sa rozhodnut ci su lepsie tie jeho kecy alebo tvoje poznamky :-)))
    Mimochodom keby som ja alebo Jack zverejnil nase rozhovory s Apom, dopadlo by to podobne :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u tohohle jsem se zatim zasmála nejvíc (možná to bude tim, že u těch ostatních hystorek jsem většinou byla) ale je to zajímavý, jaký individua jsou na světě..

    OdpovědětVymazat
  3. No myslim že mam i vetší perly..ale jinak dobry ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdá se, že máš štěstí na lidi :-)

    OdpovědětVymazat