úterý 17. srpna 2004

Usínání na lyžáku

když ostatní nemůžou kvůli jednomu spát.....+pápá
tak dneska pro změnu zavzpomínám na lyžák
ležela jsem v posteli vedle kámošky...ta kromě toho,že nám názorně ze spaní ukázala,jak se nastupuje na pouťovýho koníčka ("to musíš takhle naskočit..." a přitom šermovala rukama ),poněkud chrápala.....
spolužačka z druhýho konce pokoje furt mlaskala a nutila mě,ať jí probudim...a nakonec když to nemohla vydržet,řekla: "dělej že spíš a vraž jí facku!!!"...... rada nad zlato )
tak moji 4 stálý (doufám ) čtenáři,loučím se s vámi,jedu pod stan...za předpokladu že se nějak nezranim se vrátím v sobotu ..
Ahoj Míro,Jimi,Inciku, Lemysteriouxi (teda teď nevim jestli je to správně )

6 komentářů:

  1. A ked sa zranis tak prides skor? :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Já to čtu taky :-)) tak na mě nezapomínej :-)) ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Keby som ta na to neupozornil tak sem ani nepachnes ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. to bylo na Incika nebo na mě? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzera to tak ze na oboch :-)))
    ale povodne na Incika :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já byh řekla, že každěj doufá, aby ten druhej nechrápal, ale počkat vždyť to vlastnějá šermovala...

    OdpovědětVymazat