neděle 22. srpna 2004

Proč ošklivé káčátko nikdo nechce???

...jsem káčátko?
Bylo jednou jedno káčátko....
ošklivé káčátko....
káčátko nemělo rádo vymydlené idoly a hvězdy...
káčátko nehledělo na to,jaké mají kačeři peří....
káčátko ztrácelo hlavu pro "obyčejné" kačery,milujíce jejich jedinečnost,sympatičnost,zažitou legraci a dobrý pocit s času stráveného s nimi.....
káčátko bylo ale smutné....
moc smutné....
žádný kačer nejevil o káčátko zájem...
káčátko trávilo čas v kolotoči samoty a platonických lásek.......
hnusná realita......tim by se daly děsit děti
Rozhodně JSEM!!!!!

6 komentářů:

  1. Nie, rozhodne si pekna hus... moment to znelo dost zle :-))))))
    Ale teraz vazne, jednoznacne zijes v zlom meste :-))

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt. Kdybys bydlela tady, tak jsem spokojená :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ježiš, Jimi, ty seš pako ;-) Nepoznáš překlep? :-))

    Dobrá, omlouvám se :-)
    Oprava:
    "To je fakt. Kdybys bydlela tady, tak jseš spokojená :-))"

    Stáčoš? :-P

    OdpovědětVymazat
  4. az na to ze to "tady" ma byt "v Bratislave" :-i
    :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Tohla bych měla říkat já!!! Vzhledem k tomu, že ti je jenom patnáct, tak asi za dva měsíce přijde inteligentní zábavný kačer a pozve tě někem----já jsem jasnovidka víš

    OdpovědětVymazat