pondělí 16. srpna 2004

nemám co dělat,tak porovnávám

co nejsem,nechci být a nebudu
Tak zas nemám co dělat,tak porovnávám
dneska jsem na Essu viděla jakousi slečnu...přišel mi až fascinující (takže pro inteligenty absolutně pitomý) rozdíl mezi ní a mnou.....
ona slečna cupitala na jehlách jak prase/já obvykle kráčím mílovými kroky v nějakejch vietnamskejch křuskách
měla kraťoulinkou minisukni/já ve svým pohodlným stanu mám víc soukromí (teda spíš moje pr...)
měla jakejsi korzet,přičemž vypadala,že skoro nedejchá/já se ve svým hipísácký haleně nadejchám ažaž
Byla výrazně nalíčená/já jsem..uh..no..měla umytej obličej
a tak to šlo dál a dál....
no,pokud vám přijde tento příspěvek podivnej a nesmyslnej,nezbývá mi než souhlasit

5 komentářů:

  1. Dolezita je vnutorna krasa :-i btw: kedy budes mat novu fotku? :P :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. koukam dobry popis vetsiny slecen, az na vyjimky..teda tech co jsou na prachy..a hodne si o sobe mysli. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z toho nám plyne ovšem pouze jedno poučení, a to nekoukat se na hitparádu Esso, ale koukat třeba na.... hm.... tak potom snad už jedině z okna

    OdpovědětVymazat