pondělí 9. srpna 2004

Tak jsem byla provětrat svého železného oře :)....

a co nového mě do budoucna ovlivní
Po návratu z dovolené a nasezení dostatečného množství času u počítače,potřebného k ukojení mé závislosti , mi moje kočka poněkud bolestivým způsobem (šla a kousla mě do nohy,mrcha ) sdělila, že má hlad...
no a jelikož železná zásoba kočičích konzerv přes dovolenou zmizela (asi táta chodil kočce na konzervy ) , musela jsem vyrazit do supermarketu na nákup...
po důkladném prostudování letáků za účelem zjištění,kde je nejlevněji ,jsem zvolila Albert, protože ostatní měli zavřeno ....
během cesty a následujícího nákupu jsem obohatila svoje přikázání (nežer furt ,netlem se furt,...) o jedno nové : ...když couváš s kolem,dívej se jestli tam někdo nejde... protože při vyjíždění ze stojanu jsem byla poněkud zaneprázdněná nanukem a nedívala jsem se dozadu.... v náhlém vnuknutí jsem se otočila,jestli tam někdo nejde...a už jsem viděla jenom kluka,kterej se né díky mojí kráse, ale díky mému zadnímu kolu málem poroučel k zemi
musím teda říct, že už pár lidí se na mě dívalo přívětivěji

4 komentáře:

  1. Já bych radostí šílel, kdybys mě přejela svým zadním kolem :-))

    OdpovědětVymazat
  2. spíš bys šílel bolestí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kebyze si to ty, tak by som bolest nevnimal ;-)
    To vies, myslel by som si ze som mrtvy, ked vidim anjela :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To byste si toho teda nechali líbit docela dost od ošklivého káčátka:.))
    Bugčo: neváhej a přejeď je... :)

    OdpovědětVymazat