sobota 28. srpna 2004

Vysvědčení !

už mám
Tak včera mojí mámu osvítil nápad....
a to,že bych si už měla "já ostuda" dojít pro vysvědčení..
(před koncem prázdnin jsem jela pryč a po návratu jaksi nebyl čas vyzvednout ho
tak jsem ráno vyrazila...bez kapky sentimentu jsem rozrazila velké skleněné dveře (kterými mě nebo někoho okolo pravidelně při odchodu ze školy on-linekámoška mlátila ) u třípatrové vyblitě žluté budovy a nakráčela dovnitř...
v zástupcovně mi takováta lítající sekretářka s přesládlým hláskem předala vysvědčení a jakési přáníčko,co nám rozdávala třídní na konci roku...milé (podlejzačka )
co mě teda překvapilo,bylo vysvědčení
žádná trojka známky stejný jako v pololetí...jsem prostě génius
doma při předložení "vzácné" listiny maminka vypadala dojatě...jenže pak zjistila jakej mám nepořádek,takže zas nic nedostanu....
no to je život
chtěla jsem se pochlubit a naskenovat ho,ale už ho nemůžu najít ...takže pokud najdu,tak dodám

4 komentáře: