pátek 6. října 2006

Tak jsem upsala svou duši ďáblu

radiovysílač poprvé
Je pátek večer, po několika hodinách si sedám k počítači. Co jsem doteď dělala? Představte si radiovysílač, zhruba takovej:
.
Představte si kopec, na kterém ten vysílač stojí. Představte si, že to všechno je jedlé. Představte si, že je to ve velikosti dortu pro tak 100 lidí. Představte si, že to musim udělat já. No pomoc . O dalším průběhu budu informovat, každopádně...jaké šance mi dáváte?

6 komentářů:

  1. Dorty já nemusím, jo, ale kdyby to bylo z vepříka, neodolám

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych zvládla jen ten kopec ;)
    Ale jednou jsem dělala ruční vysílačku v hodně nadživotní velikosti a ta šíleně dlouhá anténa byla z hořických trubiček, vevnitř protažené špejle, aby těch 5 trubiček drželo ve vztyčeném stavu a pak jsem to ještě potahovala čokoládou. Několik hodin hrůzy, ale pak velký aplaus. Určitě počkám na zvé pokračování.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dokazes aj upliest bic z ho*na, takze vysoke :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro 100 lidí? :D TYo se ti vejde do kuchyně? :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle teda neni radiovysilac, ale stozar s antenami mobilni site Eurotel (dneska teda kysliku - O2), ktery stoji nad Peci kousek od Lyzarsky boudy. Dole v budce je technologie. To delas pro ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jseš pošuk. A takhle postavit rohlík ze strouhanky nechceš? :))

    OdpovědětVymazat