pátek 12. května 2006

Fungujemééé!

jen nevím, na jak dlouho
Ano, jak už to tak běžně dělám, před nějakou dobou jsem slíbila, že zas uvedu do provozu všechny fotky, co mi byly smazány společně s FTP na webzdarma, takže za poslední půlrok nic nefungovalo. Co je však překvapivější, jak to běžně moc nedělám (), dokonce jsem to i splnila. Ale řeknu vám, nemít na disku pěkně roztříděný úplně všechno (můj systém zařazování fotek: E:\FOTKY\FOTKY\rok\akce (dd.mm.rrrr)), tak bych asi byla lidově řečeno v pr... jak Baťa s dřevákama . Takhle to byla hoďka práce a je to tu všechno zpět. A prosím...nikdo to nekontrolujte .
-----------------

A co se trochu mé tvorby týče, včera jsem po dlouhé době měla narychlo zakázku, dort s trumpetou, notama, 70tkou. Porvala jsem se s tím asi takto, což některé části mojí rodiny považují za zatím můj nejlepší výtvor, i když mně to přijde trochu smutný.


Ale stejně...je strašně fajn být zas plnohodnotně doma.

10 komentářů:

  1. Tvoj najlepsi vytvor by to bol, keby ta trubka fungovala ;-) Inak na Branu alebo Lenkinu tortu, alebo DHD sa to nechyta ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě byl nejlepší Incikův tučňáčí dort.. ;] Alr to hlavně proto, že jsem ho mohl sníst :D

    Jinak, koukám k Tobě na Last.fm a napadá mě, že bych Tě mohl poprosit o Lety Mimo ;]

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, ZuSka má last.fm ? To je mi novinka. :D

    OdpovědětVymazat
  4. 4miira: no to bys moh, no ;) vymenis za Gaia Mesiah a The Frames? ;))

    OdpovědětVymazat
  5. ZDE JE TO TRAPNY JAKO AUTORKA SAMA

    OdpovědětVymazat
  6. 4anonym: a mam se kvuli tomu obesit nebo to ozelis? ;DD

    OdpovědětVymazat
  7. 4Jimi: nechces mi tu smycku uvazat? :-i :Dd

    OdpovědětVymazat
  8. anonym :jestli se ti tady zdá něco trapnýho tak jsi to jedině ty a pokud se ti tu něco nelíbí tak si polib řičiště a už sem nemusíš chodit ;)

    OdpovědětVymazat