středa 17. května 2006

"Jedeš na hory!!!"

no to ho-...nejedu
Klidná polední pauza v naší klidné (možná proto, že prázdné ) třídě. Sedim s Janou v lavici, koukám na silnici, kde se asi za hoďku a půl objeví bus z Broumova a čekám na hodinu OBN. Klid ovšem netrvá věčně, do třídy vráží Markéta. A sděluje mi, že jedu na hory a Jitka mi nese papíry. Nadávám, vyskakuju, hážu na sebe košili, beru si od Jitky papír ohledně souhlasu rodičů s praxí, beru si s sebou Řízkovou a razíme za paní K., která mi slíbila, že po týhle praxi už nikam nemusim.
Chvilka trapného dorozumívání a ukazuje se, že ona se tím vůbec nehodlá zabejvat a že jsem si navíc spletla příjmení osoby, za kterou mám v následujících chvílích jít . Dobře, poté, co jsem náležitě podušena, že bych otravovala jinýho člověka se s Řízkovou vydáváme do jídelny.
Po cestě se ovšem při pohledu přes prosklený dveře v přízemí zastavuju, protože venku vidím, jak u grilu ještě s nějakým učněm stojí ona učitelka (to grilování jsem doteď nepochopila, ale budiž). Přeskakujem pár louží, jdeme k ní, začínám na ní mluvit ohledně hor, chvilka důsledného prozkoumání jejího obličeje a zjišťuju, že mluvim na špatnýho člověka . Ale bohužel uvědomuje si to i ona, ovšem místo aby řekla "Spletla sis člověka, nazdar.", začíná mě dusit. Všem nám začíná cukat v koutcích, ovšem ona mě nepropouští, alébrž se mě začíná tázat.
"Jak se jmenuju?"
"Nevim..."
"No tak, kdo jsem?"
"Já nevim...učitelka ."
Když mi konečně sdělí své ctěné příjmení a vedle ní stojící típek mě ještě ujistí, že si to ze začátku taky plet (kdyby věděl, že tam končim druhej rok, tak by se asi tlemil ještě víc ), vydáváme se z Řízkovou konečně zřejmě za správnou osobou (poznámka v závorce: nerada bych, abyste to pochopili, že jsem nějaká totálně tupá , alébrž na naší škole jsou všichni sourozenci/děti/rodiče/partneři těch ostatních, takže v tom aby se prase vyznalo, když se jedná zřejmě o tři sestry ).
Když se nám podaří konečně najít správnou osobu, upozorňuju na fakt, že na hory už nehodlám jet. Na rozkaz, ať nejdřív přivedu toho, kdo tam pojede a pak až něco chci, předstrkuju dopředu Řízkovou a honem se dekuju pryč.
Když se po chvíli Řízková vrací do třídy, je to s tím, že tam jede. Ale o pětku, že přijde v pondělí na praxi do školy .

3 komentáře:

  1. tak jo, když příjde do školy na praxi, dáš mi pětku :-i :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ako keby som to few days ago nevravel :-i :-)) Snad ta s tym uz nebudu opruzovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, víš jak ve mně hrklo, když jsem viděl ten nadpis? :-)) Uznávám, v tobě asi hrklo víc :-i :-DD

    OdpovědětVymazat