neděle 28. května 2006

Lustra - Scotty doesn't know

text, překlad, ke stažení.
Vážení a milí, už toho mám plný zuby. Dobrá, v komentářích bych to ještě přežila, ale x vzkazů na téma "Pošli mi to" dovede člověka znechutit. Ten dnešní byl poslední kapkou, tady to máte a strčte si to třeba do... no kam chcete .
Text (EN):
Scotty doesn't know,
That Fionna and me,
Do it in my van every Sunday.
She tells him shes in church,
But she doesn't go,
Still shes on her knees, and...
Scotty doens't know, oh.
Scotty doesn't know-oh.
So don't tell Scotty!
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know.
SO DON'T TELL SCOTTY!
Fionna says shes out shopping,
But shes under me and I'm not stopping.
Cuz Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know.
So don't tell Scotty.
Scotty doesn't knoooooow....
DON'T TELL SCOTTY!
I can't believe he's so trusting
While I'm right behind you thrusting.
Fionna's got him on the phone,
and she's trying not to moan.
It's a three way call,
and he knows nothing.
NOTHING!!!
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Don't tell Scotty.
Cuz Scotty doesn't know,
Scotty doesn't knoooooow....
SO DON'T TELL SCOTTY!
We'll put on a show, everyone will go.
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't knoooooow....
The, parking lot, why not?
It's so cool when you're on top.
His front lawn, in the snow.
Laughing so hard, cuz...
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know.
I did her on his birthday...
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,
Don't tell Scotty.
Scotty doesn't knoooooow....
Scotty will know,
Scotty has to know,
Scotty's gotta know,
Gonna tell Scotty,
Gonna tell him myself.
Scotty has to know,
Scotty has to know,
Scotty has to,
Scotty has to,
Scotty has to go!
Scotty doesn't know,
(Don't tell Scotty)
Scotty doesn't know,
(Don't tell Scotty)
Scotty doesn't know...
Scotty's gotta go!
.
Text (CZ):
Scotty neví,
že to s Fionou dělám
každou neděli v mojí dodávce
Říká mu, že je v kostele,
ale nejde tam,
je na kolenou a...
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Tak mu to neříkejte!
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Tak mu to neříkejte!
Fiona řekne, že jde nakupovat,
ale je podemnou a já se nezastavím,
protože Scotty to neví!
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Tak mu to neříkejte!
Scotty to NEVÍ!
Tak mu to neříkejte!
Nemůžu uvěřit, že je tak důvěřivý,
když jsem za tebou a přirážím
Fiona ho má na telefonu
a snaží se nesténat
je to hovor tří osob
a on nic neví
NIC!
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Tak mu to neříkejte!
Scotty to NEVÍ!
Tak mu to neříkejte!
Všichni půjdem na scénu, všichni půjdem
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Scotty to neví!
Na parkovišti? Proč ne
je to tak skvělé, když jsi nahoře
celá první řada se hrozně směje, protože...
Scotty to neví a neví a neví až do konce...
(překlad je velmi volný, pokud se vám to nelíbí, přeložte si to sami a nedávejte vyhledavači debilní dotazy)
Mp3 Lustra - Scotty doesnt know (Scotty doesn't know) ke stažení ZDE.

A teď mi ještě JEDNOU JEDINKRÁT o to někdo napíše a pojedu ho zabít. Howgh.

13 komentářů:

  1. Rad by som ta videl v Bratislave, takze posles mi prosim Scottyho na mail? :-))

    Btw ten preklad je taky.. no... taky... easy :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, neznat tě, tak řeknu, že jsi byla při tohoto příspěvku jemně ROZČÍLENÁ. Ale se mě to asi zdá, to ty asi nedokážeš.

    Jinak, chci tě vidět u mě doma, takže pošleš mě to na mail, prosím ?

    OdpovědětVymazat
  3. kurna nende me to stahnout.asi me to budes muset poslat na mail...........

    OdpovědětVymazat
  4. sakra mě to nejde stáhnout prosím pošleš mi to pak ti dám už pokoj!!!!!!!!!!!
    prosím prosím prosím.................

    OdpovědětVymazat
  5. 4michaela: ne, ty mi ho totiz das rovnou :]

    OdpovědětVymazat
  6. ZuSka: koukám, že tohle blognutí ti velice pomohlo k odstanění problému viz výše :-i :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě to taky nejde stáhnout. Pošli mi to taky na mail please.... Dík

    OdpovědětVymazat
  8. pls .. nejde stáhnout ,,, pošli mi to na mejl .. gracias

    OdpovědětVymazat
  9. nechci otravovat ale mě to taky nejde... nemohla bys mi to pleas poslat taky.... kuju:)

    OdpovědětVymazat
  10. me to nejde stahonu posle mi to pla nekdo na mail?

    OdpovědětVymazat
  11. Ty si opravdu léčíš svý mindráky na tomto blogu tady jsou na tebe všichni milí a ty je odbiješ

    OdpovědětVymazat
  12. mně to nejde stáhnout.....jo, počkat, to už tu bylo..

    OdpovědětVymazat
  13. To si to jako nikdo z vás neumí najít na netu? tak to by mě taky sralo..

    OdpovědětVymazat