sobota 6. května 2006

Novej net...

a člověk by brečel
Bylo to nevyhnutelné, s téměř dvoutýdenním zpoždením nám byl nainstalován nový net. Hurá, paráda, super. Než nám to utli, tak jsme se stihli ještě pobavit na adsl.cz. Ne, pomalý internet opravdu nemáme, když už se tam tak pěkně ptají .


Co však bylo mnohem zásadnější, vyrazila jsem honem stahovat Garbage. Možná chci trochu moc, ale původní rychlost stahování jeden song za týden mě přecejen moc nevyhovovala , takže jsem doslova šťastná jak blecha pososala dalších 6cd. Pak jsem batikovala trička a když jsem se vrátila, tak hádejte co. Ano, během mojí nepřítomnosti se moje zvukovka rozhodla, že se na všechno vybodne . Ále tak proč ne, že? Stačila mi ta radost, co jsem měla, když jsem to sosla .
(poznámka v závorce: přes noc si to rozmyslela, jenže jsem zase neměla čas to checknout, protože by mi ujel bus ).

3 komentáře: