pátek 2. června 2006

Ovocné koše útočí!

aneb málem jsem se ukejkovala k smrti
Včera jsem měla velmi plodnej večer - dělala jsem dva dorty. Výsledky? Velmi pozitivní, mohu-li soudit .
Začala jsem popelníkem. Teda abych byla konkrétní, známá vyžadovala vymodelovat něco pěknýho a nevzpomněla si na jinej koníček než kouření, takže jsem to musela vyrobit .

Pak přišla na řadu stará známá maturita. Požadavky byly absolutně stejné, takže...

Pak jsem ovšem narazila na technickej problém. Trochu jsem přecenila, kolik krému pojmou dva dorty a hodně mi ho zbylo. No nic, ve spíži byly (ještě od Vánoc ) korpusy na linecký košíčky (ze zpařenýho těsta ), takže jsem přivařila trochu pudinku, aby se to dalo ukousnout (jsem to ale ke strávníkům milá, že? ) a koše jsem naplnila. Výsledek? Ovocné koše útočí! .

Ale víte, co by mě teď zajímalo úplně nejvíc? Co budu do háje dělat s 62 ovocnejma košíkama .

4 komentáře:

  1. Tie cigarety vyzeraju echt realisticky, good work ;-)

    A ked mas nejake ovocne kosicky navic, tak moju adresu vies :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  2. 4reav: no, pokud se zas ponekud mimo nebudes valet vedle rozlityho piva, tak si zrejme i das ;))

    OdpovědětVymazat
  3. beru to jako urazku :P to pivo mi rozlil nekdo jinej ;)

    OdpovědětVymazat