neděle 18. června 2006

Pocit bezvýznamnosti?

ano, děkuji za optání
Minulé úterý jsem si tak poklidně seděla u počítače, psychicky se připravovala na následující výrobu svatebních koláčů a komunikovala jsem s Incikem. Ten mi po chvíli poslal odkaz na blog, kde autor ukazoval porovnání velikostí planet a podobných s tím, že si připadá bezvýznamný. Nevěnovala jsem tomu moc pozornost, nicméně chvíli poté jsem se s mámou vydala do Globusu na nákup surovin. Jelikož jsem potřebovala 14másel a v podobném duchu byl celý seznam nákupu, vydaly jsme se nejprve k bankomatu ČSOB, že vybereme peníze. Zatímco mamka zadávala PIN a ždímala bankomat, já jsem začla přehrabovat hromádku potvrzení o transakci, co se válela vedle (jedna moje malá úchylka, snižuju si tim sebevědomí ). Hned první papírek, co jsem zkusmo vytáhla, mě opravdu zaujal. Dostupný zůstatek? 1268147,48 Kč. Planety? TOMUHLE říkám pocit bezvýznamnosti .

5 komentářů:

  1. No mě spíš fascinuje, že TAKOVÍ lidé vybírají po tisícikoruně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. mě fascinuje, že takoví lidé existují :-i :D (ta tisícikoruna.. třeba potřeboval na taxi-limuzínu :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Nebo si chtěl koupit jenom něco malého k jídlu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, můj lístek. Vy jste vybírali ze stejného automatu jako já. A že jsme se musel těsně minout. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jses trapna,...... to asi mel tatka hodne slabou chvilku, kdyz pichal tvoji matku..

    OdpovědětVymazat