pátek 30. června 2006

P-R-Á-Z-D-N-I-N-Y!!!

próč bychom se nééétěěěěšili...
Je to zvláštní, skoro až fascinující, možná za to může pokročilá noční hodina, nicméně nějak si stále nemůžu zvyknout na fakt, že zítra už se nejde do školy. Že nebudu v hodinu k zeblití vstávat, že se už denně nebudu rozčilovat nad jedincema, co nechávaj výplň hlavy doma... Ovšem jak to tu tak vypočítávám, začíná se mi to líbit . Každopádně zítra...nastane havaj. A co tomu předcházelo?
Vstávání. Cesta busem. Cesta pěšky přes celý Tyršovy sady až ke škole, jelikož jsem vstávala moc pozdě na to, abych stihla nějakej bus ke škole. Čekání ve třídě. Příchod prváků, jelikož máme dělenou třídní. Vydání vysvědčení (btw. mám dvojku akorát z AJ. Ale co můžu tentokrát hrdě prohlásit, bojovala jsem do poslední chvíle. Psala jsem takovejch opravnejch testů, že by člověk zvracel, tolik cvičení jsem dělala a tolikrát jsem byla přezkušovaná... Příští rok si o tom s učitelkou ještě pokecáme ). Pěší túra zpět přes Tyrše do města. Nákup v Hypernově. Cesta k Janě domů. Hlavní bod dne. Grilování u nich doma (poznámka v závorce: vymyslela jsem to já, to Incik se opičil ).
Dorazila Lenka. Dorazil Incik. Pršelo . Když jsme se pováleli, ponadávali na počasí a nakonec se rozhoupali k nějaké akci, vydali jsme se ven pod jejich budující se pergolu, kde už se začínal zahřívat gril. Pak se začlo grilovat, Jana vytáhla karty a začla opravdová sranda. Ano, na Lence se začíná projevovat počáteční deprese k konce školy a ventiluje to předstíráním, že je dementní. Ale že jí to jde, co?


A už je to tady! Výtečné masíčko... Povšimněte si těch nádherných barev, za které nemůže jen můj nový mazlíček .


Tady si prosím povšimněte toho dýmu, co se vyskytuje za Janou poté, co se předklonila .


A už se nám to dál peče. Ty barvy, ta vůně, ta chuť....


A už se paří. Tady si povšimněte mého smyslu pro férovou hru .


Ano, je vidět, jak to některé velmi baví. Lenka už protáčí oči, Incik usíná a Jana stále přemejšlí, jak se to vůbec hraje


A pak (kromě brutálního slejváku ) jsme vyrazili nakoupit zásoby na blížící se GateCon a já jsem se doma vrhla na kytky, co máma jako už tradičně přinesla ze školy. Ale o tom asi až zítra (páč dneska to už nestihnu ). A abych nezapomněla...prázdninám HURÁ! .

2 komentáře:

  1. Len si nemysli ze na GC nebudes vstavat v zvraceci hodinu :P My si na teba s Leňulkou posvietime :P

    OdpovědětVymazat
  2. a nebo budem chrápat a vyjde to nastejno :-i :D (a čekala jsem nějakej takovej komentář k poslední fotce.. ale já aspoŃ nekoukám nikomu do karet :-i :D )

    OdpovědětVymazat