neděle 4. června 2006

Volby 2006

cítím nutnou potřebu se vyjádřit
I když už nemám ani právo blbě zírat (kvůli pohledovému ponižování Jitky jsem už byla i na koberečku ), natož volit, přesto se musím vyjádřit k tématu letošních voleb. Kdybych mohla volit, rozhodně bych měla přinejmenším dva adepty, kterým bych hlas nedala.
Začít mohu rovnou lehce zklamanou ČSSD. Nevím jak vy, ale už kvůli billboardům s Paroubkem, ledabyle držícím na svém vypaseném prstu sako, výrazem, jak kdyby mu právě někdo něco strčil do anální oblasti a textem Budu pracovat pro vás, bych radši svoje lístky nasucho sežrala než jim ten hlas dala.
Další výhradu bych měla k KDU-ČSL, klidné síle. Jejich podlejzačský rozdávání balónků na Třídě Míru bylo krajně nebezpečné. Tak si tak kráčim po chodníku, tlačim kolo a proti mně jde skupinka chlapců, přičemž jeden s nich si s klidnou sílou hraje tak, že do balonku kope a jde při tom pozadu. Dobře, zastavuju. Rozseká se mi zadní kolo, nerozseká se mi o zadní kolo... Ano, rozseká. Chudák, škoda jen, že to ustál , jelikož na mě začal nějaký namachrovaný kecy, že co tam dělám. A co se další výhrady k jejich rozdávání balónků týče, ke mně naklusal jakejsi absolutně malej hošík, slušně se mě optal, jestli ho chci a vykal mi a pak mi ho slušně dal a ještě se rozloučil. Věřím svému tátovi nebo co tím chtěli říct? (a co se třetí výhrady týče, málem jsem se vysekala na kole. Tak si tak pěkně jedu, na řidítkách balónek a pomalu usínám, protože kdosi se předemnou na kole tak plazí, že jedem krokem. Když se probírám a sbírám morální síly ho předjet, málem mě to sundává z kola. Sakra ta brašna je mi nějaká povědomá... Ano, hádejte, kdo se předemnou tak coural - no můj otec, plazíce se do Lejhance koupit nějakou knížku ).
A koho by volila asi moje kočka? No ODS by asi nevolila, jelikož jak se tatínek vyjádřil, nás dostala pěkně do průseru, protože k nám ODS poslala modrýho agitačního ptáka a ona mu ukousla hlavu a co se KDU-ČSL týče, málem spadla ze střechy, když jsem jí ten balónek ukázala. A co třeba ČSSD? No to radši ani nechci zjišťovat, mám totiž dojem, že po shlédnutí plakátu s Paroubkem by přišla o svůj sedmej život .

5 komentářů: