úterý 24. května 2005

Before you die...

you'll see the Ring 2 v obou verzích
Včera k večeru,zrovna když jsem se tak hezky nudila,jsem se rozhodla,že konečně zkouknu Kruh 2.No,ono by to taky v poledne nemělo vejšku,že (no pro mě jí to nemělo ani tak,ale koukat na to odpoledne ... ).Doukoukala jsem v jedenáct večer (začala jsem japonskou verzí ) a musim říct,že jedinou spojitost,kterou jsem mezi oběma filmy viděla,byla ta divná holka,co dělala BAF na každýho koho potkala a divnej kluk,do nějž se vtělila,jinak jsem měla pocit,že jsem koukala na dva nesouvisející filmy .No budiž,hlavně že byla sranda a Zuzanka se nenudila (btw. žádnej sen ani navazující noční můra se nekonala ) Ovšem co v japonské verzi mě opravdu pobavilo,byla scéna,kdy (tuším ) za asistentkou zesnulého otce [Jujčiho] přišel detektiv a vyptával se jí,jestli zná nějaký lidi. "Znáte [typická japonská žvatlanice]? (kdo si to má pamatovat " Mno ptát se někdo takhle mě tak to nevědomky popřu i kdybych ti lidi znala
a teď už obrázky :

kde jsem ji už viděla??

no já taky potřebuju na záchod,ale že bych kvůli tomu tak koulela očima??

Santa jde a nese dárky

Jak ztratit kluka během dvou vteřin - tvařte se na schůzce takhle

a účes je v háji

...a ráno budu mít krásný lokýnky

Závod příšer v lezení po stěně studny právě začal...tipuju,že vyhraje Sadako,když závodí sama...

mno buď to je vršek studny nebo hooodně velká lampička

--------------
teda,mít takovejhle svinčík v kuchyni tak se neznám

ty bezdomovci už nevěděj,co by spálili...

já toho kluka zabiju...zas takovej binec

jelene jelene,rohy máš od laku auta zelené... (tahle scéna se mi fakt líbila,na auto ve kterým seděla Rachel a Aidan začali útočit jeleni ...a pak že šílený jsou jenom krávy )

Kdo to škrábe na mou zeď?

nevidim,nevidim

tady na zdi něco bylo...a omeleta to zřejmě nebyla...

utíkééééééj (tohle byla nejdramatičtější chvíle,protože zrovna když jsem stříhala CD /dřív nebo později se dozvíte/,tak jsem se tak zakoukala,jak Rachel zdrhá,že jsem to cd prostřihla a s nim jsem vzala i prst ...za seznam schopností ohledně klávesnice můžu připsat její pokrvácení )

teda,to udělal přinejmenším dinosaurus

[vééél,dats ól]

3 komentáře:

  1. Zjova..to bych chtela videt..urco to je strasna sranda:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já viděla zatim jenom jedničku a docela jsem se bála, takže na dvojku jsem fakt zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jita: ta nejvetsi :D vrele doporucuju :))

    OdpovědětVymazat