středa 25. května 2005

To jsem zas narazila...

na gentlemana
Tak si tak v klidu sedim u pc,flákám se a najednou message.Napsal starej kamarád,tak nějak jsme si povídali,až to došlo k tomu,že se mě ptal,jestli jsem tuhle nejela tímhle a tímhle busem,protože mě tam viděl (jsme se stejnýho města ).... [20:03:38] Korchy: BTW: Hele nejela si někdy možná tejden či dva z5 (už nevim - to víš skleróza) 8 směrem na Dubinu?... Si myslím, že sem tě viděl, ale mohl to bejt taky někdo úplně jinej... :)))) [20:03:57] ZuSka: já jezdim osmou každej den do a ze školy ;) [20:04:00] ZuSka: chudáku :DD [20:04:07] Korchy: :))) [20:04:19] Korchy: Tak si to asi byla ty... :) [20:04:40] ZuSka: měla jsem žlutou mikinu,batoh s kytičkama a dementní výraz? :DD [20:05:24] Korchy: jj (a tady nastala zásadní chyba - místo aby řekl třeba "Kromě toho výrazu to sedí" ,prostě jen přitakal ) [20:05:36] ZuSka: mno tak to jsem byla určitě já :))) [20:05:43] Korchy: heh :)) No kde to jsme todleto,když už i...no,škoda slov

8 komentářů:

  1. no to je drzost, jen to řekni :-i :D (ještě že jsem se tě neptala já, jestli jsi támhle nebyla ty.. :-i)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, to je prostě normální hulvát, co dodat...:D

    OdpovědětVymazat
  3. 4Laruse: no a NEBO...je jen uprimnej :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Nekteri muzi chapou pomaleji...

    OdpovědětVymazat
  5. Ale ked on Korchy sa drzi zasady ze lhat se nema :-i
    Kruci, preco je u nas osmicka elektricka? :D

    OdpovědětVymazat
  6. jejda tak ho tak nelinčujte holky, vždyť jemu nešlo o to co jsi měla na sobě, ale o to jestli tě po těch letech ještě poznal, nemůžete přece chtít, aby v té radosti že ještě vidí dál jak na dva metry, rozpoznal rafinovanost tvé otázky ;)))
    jen názor chlapa, přeci jen když už ti vůbec psal mohl nad tím aspoň trošku přemejšlet to zase jo...

    OdpovědětVymazat
  7. 4Thorr:no,zaprvé jsme se v životě neviděli,viděl mě pouze na fotce,zadruhé je mu ee...19? takže asi ještě vidí a tak vůbec...:DD

    OdpovědětVymazat
  8. Kua, o mně beze mě.... Já vás zabiju!!!! :-í :o))))

    OdpovědětVymazat