pátek 20. května 2005

Slavíme kulatiny...

jaký? 200 příspěvků
Bloguju už pár měsíců..začla jsem prvním příspěvkem 7.srpna 2004 a od té doby uteklo hodně času...hodně příspěvků,některě zdařilejší,jiné ne (njn )... Přišlo a odešlo (a doufám,že se i vrátilo ) hodně návštěv,přibylo hodně komentářů... Doufám,že takhle budem nadále pokračovat dalších pár let Takže blogu: Neumírééééééj !! A hlavní poděkování patří Miirovi,kterej jakožto člověk,kterej mě svým blogem inspiroval natolik,že jsem si založila vlastní,za všechno může

8 komentářů:

  1. Tvoj blog sice neumira, ale preziva ;-) Mas ho o par dni dlhsie ako ja a pritom mas menej nez 2/3 prispevkov :-i
    Jo a ten Miirov chcipa uz hodne dlouho :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. 4Jimi: jenže já jsem,chlapče můj,vymazala šecku Futuramu a prostě nebloguju každej den víckrát jako ty :P :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, chtělo by to pořádnou oslavu a hlavně velkou žranici. Zuzi, neuspořádáš něco? Docela bych se dala i přemluvit a přišla bych :D

    OdpovědětVymazat
  4. 4Laruše: pokud nemáš nic proti sladkýmu,tak bysme mohli dát oslavu 10 000 návstěvníků :DD

    OdpovědětVymazat
  5. O par tyzdnov si to mozete vyskusat na necisto, to budem mat 10k ja :P :-i

    OdpovědětVymazat