neděle 22. května 2005

Tomu říkám návštěva:

přišla,poškrábala myš,usnula na klávesnici a odešla
Ve čtvrtek přirazila matinka domů s tim,že sehnala kotě pro známýho.Fakt,že to že mu vezem kotě bylo společně s naší (taktéž neohlášenou ) návštěvou tak trochu šokující (teda jak pro koho ).Nicméně zkrátim to,známej si ho nevzal (i když jedna chvilka byla fakt těsná : máma držela kotě a ukazovala mu ho.On se na něj tak usmál a říkal " No co tak koukáš,co? Ty seš krásnej kocourek...".Matka se zatvářila spokojeně,že to vyšlo,ovšem v následující chvíli známej těsně,než se kotěte dotknul,vyjeknul "NE! Nešahat! " a odstoupil kus zpátky,což nás teda dostalo ). Matinka mě pak vezla na keramiku s tím,že kotě zaveze do útulku,ale stačil mi jeden pohled na ní,jak sedí v autě a kouká na to kotě,a věděla jsem,že až přijdu domů,tak tam to kotě bude .No, a taky že tam bylo . Kočáka (zakázala jsem si mu dát jméno,no to víte ) jsem zabavila a vyrazili jsme spolu hlídat pc před případnou krádeží A teď už pár fotek víceméně bez komentáře Náhodně vyfocená fotka...kdo najde kotě,nedostane nic



kočka a myš

usnul nám spííííí



krásný,ne? btw. kočánka jsme vrátili zpět do útulku,kde ho jeho matka přijmula zpátky..no,snad se dostane někam,kde mu bude dobře...

6 komentářů: