neděle 29. května 2005

It's the guide. It's got everything you need to survive in the universe...

Hitchhiker's guide to the galaxy,part one
Nejen pro ty,kdo četli Douglasova Průvodce byla 29.dubna premiéra nové verze filmu (až se prokoušu tou starou z roku 1981 tak porovnám ).Já jsem zatím měla možnost shlédnout první cd (nebuďme detajlisté,že? ) a stihla jsem natípat tak zhruba toto: (plus nějakejch 70 obrázků,co se nedaly použít )

ham

Bagry maj mejdlo

Vezmeš si mě?

Hééérgot ten Zafod vypadá jak já

Barák v háji a ještě mu chtěj zničit planetu...chudák

Abyste nezapomněli...

Vogoni čtou určitě Blesk

Mamíííí,mám za krkem pavoukaaaa (a v uchu sardinku )

Pusuuuu

Vogonská poezie na neblahej vliv na ..ehm,inteligentní výraz

Oni ho vyhoděj do vesmíru a on si nechá uletěl mobil..no tss

"Ford?" "Yes?" "I think I am a sofa." "I know how you feel." "Huáááááá!!"
Taky se vám zdaj Zafodovy trencle tak sexy??

Pryč s blbou náladou (jedno lepší jak druhý)

Muhehe...to se někdo dusí a někdo jinej z toho má hned vánoce

A teď bych prosila nějakýho pořádnýho chlapa...

"Tell me,Harry,for what exactly is rubber duck?" (ehm,proč jsem hned chtěla napsat dick ?)

A Arthur se poblil

hm..nějak mě škrtěj trenky

Taky bych tam takhle chtěla zaclánět v obrazu


Tady by mě zajímalo,jestli dostal John Malkovich poloviční honorář,když tam hraje jen půlka těla

Můj celkovej dojem z první půlky je dost dobrej.Pochytila jsem i pár dobrých vtipů (teda pokud to jen nebyly chyby v mém překladu ) a celkově mě to oproti traileru nezklamalo (a taky jsem konečně pochopila,o co v něm šlo ).Teď jen,co bude v druhý půlce...

5 komentářů:

  1. Jsem zvědavej, kdy to bude v kině :-) Docela bych se na to zašel podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaphod se povedl... ale proboha, odkdy jdou zrzci černoši???

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud myslis tu starou adaptaci od BBC ... ma to sest dilu, tak ta je vyborne kouzelna ...

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som zvedavy kedy bude DVD Rip aby som si to sosol :-i

    OdpovědětVymazat
  5. Husty, az to bude v kine, tak na to urco zajdu ;]

    OdpovědětVymazat