pátek 27. května 2005

Nokia 3510i doslova k sežrání

nedali byste si?
Tuhle tak dorazila známá a tak nadhodila,jestli bych jí nevyrobila dort.Jelikož jsem já pro každou srandu a tohle navíc slibovalo,jak si úžasně pohraju,s jednou fotkou a surovinama jsem se vydala vyrábět . Každopádně výsledkem byla známá nadšená a moc se jí to líbilo (mno,jak vám? ) Co se mně líbilo,tak to vypadalo nějak takhle (na displeyi měla bejt číslice,ale mně tam nějak neseděla..)

Krásně promakané vypínací čudlítko,že? (to jsem prosim vymačkávala škrabkou na brambory )

Nakonec mi nezbylo,než tam tu číslici vrazit (njn,náš zákazník,náš pán )

Celkově jsem to myslím psychicky přežila bez úhony,nicméně jsem měla obě ruce modrý a nešlo to dolů (to jsem řešila tak,že každýmu,kdo se mě ptal,co to mám,jsem odpovídala,že jsem včera ždímala šmoulu )
Tak,dortům zdar

4 komentáře:

  1. Co clovek neudela, aby nemusel diteti kupovat mobil, kdyz mu ho slibil :-i podvooood :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, modrá barva je svinstvo. Když jsem dělával "šmoulí" zmrzlinu u táty v cukrárně, tak jsem byl vždycky od toho sajrajtu zamodřený až nad lokty... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda...ta dortová Nokia vypadá skoro líp než ta pravá, že jo? :D Mňam, dala bych si...

    OdpovědětVymazat
  4. 4Laruše:mno...ještě do toho nějak zatlačim všechny serepetičky aby to workovalo a můžu začít prodávat :D
    "Potřebujete si zavolat? Máte hlad?Nokia 3510Z :))"

    OdpovědětVymazat