středa 4. května 2005

Jak jsem jela na lodičce

takhle jednou v sobotu...
Takhle v sobotu to bylo,jeli jsme k známým a jelikož otec odmítl jet se mnou na lodi (to by mě zajímalo proč ),našlapala jsem foťák do Aquapacu (né,že bych si nevěřila,že se na tý "hladký" vodě nevykýblim,ale kdo ví,že? ) a vydala jsem se vstříc řece
Vozítko


Tady jsem se snažila zachytit co vidim,ale začlo mě to lehce odnášet,tak je to takový máznutý (no odnášet,obava že se zaseknu v těch větvích mě lehce donutila cuknout foťákem a vrhnout se po pádle )



Tahle poslední bude sice lehce vylejzat z šablony,ale myslím,že to za to stojí

5 komentářů:

  1. Taky bych se svez na lodičce :D Žel u nás na to nejsou podmínky :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne by som si radsej zaplaval :D ale na to uz rozhodne nejsou podminky :D

    OdpovědětVymazat
  3. ...ne že bych nemohl žýít bez ničeho jinýho než bez lodiček, ale vypadá to pěkně. A taky ty fotky se mi líběj. Máš docela cit pro uměleckou fotku :o). Fakt moc hezký fotky.
    http://michalhanisch.bloguje.cz

    OdpovědětVymazat