středa 4. května 2005

Tak tohle...

to mě málem srazilo ze židle
Tak jsem tak před spaním brouzdala Zpovednici.cz a narazila jsem na opravdu dokonalou zpověď : Miluji Gutalax V patnácti letech jsem trpěla zácpou a mamka mi poradila projímadlo Gutalax. Moc mi pomohlo a stolici jsem měla nádherně řídkou a kakala jsem 2x denně. Jenže já jsme asi na Gutalaxu závislá. Musím ho mít pořád a to kvůli té chuti. Má tak perfektní chuť, že si beru 20 kapek 3x denně, což se nemá. Jenže já bez té chuti nemohu vydržet. Už jsem hledala i jídlo nebo podobné kapky, co mají stejnou nebo podobnou chuť, ale bezúspěšně. Ta chuť se neda kompenzovat vůbec ničím. Studuji zdrávku a na podobé téma jsem se bavila i se spolužačkama. Říkají o mně, že jsem cvok. Už jsem zhubla 5 kg, ale tu chuť Gutalaxu musím mít. Nevíte jak to řešit dál? Fišinka 16 (zpověď i se všemi rozhřešeními je TADY ) vzápětí mě dorazilo rozhřešení jednoho típka: PRESTAT, OKAMZITE!!! nebo se z toho poseres. catchy No kde to sme,todleto ?

6 komentářů:

  1. Ja by som jej napisal at ochutna sperma, treba to pomuze, ale predsa nie som prasak :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak to je fakt vostrý. Otázka je, co je horší..mít problém se posrat, nebo mít problém se vysrat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. ...úspěšně jsem si při tom naprskal smíchy do rukávu :o))). Sranda. / Jestli to není jen dobré píár na Gutalax... :o). Já osobně nemám problém ani se posrat se nebo ani vysrat se. Mám to ok :o). Vyvážená strava: každé odpoledne dva buřty z mikrovlnky, zapít mlékem a na vrch 1/4 čokolády. Hodně sportu, v hospodě 5 piv + utopenci... A ze zácpou problémy nejsou.
    http://michalhanisch.bloguje.cz

    OdpovědětVymazat
  4. a kde predavaju ten gutalax !? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsi sama ja projimadlo beru dene ale mam to stesti ze po tom nehubnu tak nevim jak to delas ze hubnes. Take si nemuzu odviknout na projimadlo je to jeko droga. ALEXANDRA

    OdpovědětVymazat