neděle 8. května 2005

Den matek,

sladkých dárků den
Den matek.Den,kdy by hodná dítka (ještě že se mě to netýká ) měla dělat svým maminkám radost a "měla" je potěšit nějakou maličkostí.Jelikož v mém případě nepřichází v úvahu být hodná (),rozhodla jsem se svojí mamince vyrobit nějakej ten dort (ten dort vždycky potěší nejvíc mě,but who cares? ) Jelikož moje maminka je velkej milovník kávy (doufám,že to je z tý fotky aspoň trochu poznat ),vyrobila jsem jí takovej menší dort ve tvaru hrníčku s kávou (kávový krém je samozřejmostí )

A k dárku patří ještě kytička (mně se ta moje tak úplně nevyvedla,ale co,jíst se to dalo )
Jinak celá výroba byla dosti zajímavá,jelikož ve snaze použít postupy,podle kterých jedem na praxi,jsem nejprve z korpusů vytvořila důlky na hraní kuliček a z krému jsem měla takový ..no....blemtanec (ale jinak jsem vážně šikovná,přísahám )

2 komentáře:

  1. No ono to kafe mi naprv pripadalo ako Mickey Mouse, az ked som uvidel tu lyzicku mi doslo ze to je hrnek, ze ano :-i

    A o tom ze si sikovna nikto nepochybuje ;-) teda vacsinou :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Tz dorty jsou úžasný a to že to vypadá jako strom není tak docela pravda :)
    Doufám že mi taky upečeš dort! Už se moc těším :)
    Šikovná to teda fakt seš!
    Na praxi ti to fakt jde, ale ty postupy jsou opravdu blbý!!!

    OdpovědětVymazat