pondělí 16. května 2005

Na náhrobek bych prosila:

"Podlehla zákeřnému Winampu po dlouhých hodinách utrpení"
Dnes,v 18:14:23 jsme slavnostně s Jimim započali (někteří druhej ročník,někteří první ) tzv. sebevraždu winampem... celé to spočívá v tom,že člověk,zhýčkaný funkcí Jump (viz. já ) bude v následujících dnech mučen abecedním pořadím písniček bez možnosti přeskočit (no,zas si nemyslete,složku Super_shit,jinak zvanou cdčka SuperStar I. ,jsem vyhodila )
Já osobně do "hry" vstupuju s 184 hodinami,40 minutami a 35 sekundami navrch,což je nějakých 3069 songů...no,uvidíme Sice pochybuju,že si po několikahodinových kusech Bjork,Enyi,Green Day,Offspring a Cranberries zachovám jakž takž psychické zdraví,ale kdo ví,že?

5 komentářů:

  1. Teda moc abecedne to tam usporiadane nemas :-i

    OdpovědětVymazat
  2. aspoň to začíná áčkem :))
    btw. jaký psychický zdraví? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jimi: to je album " A time for loving " ;)
    4onlinka: hele nebuď drzá nebooooo ...nechtěj vědět co :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě, že mám jen 99:33:12 :-i To je 1454 songů :D No, třeba se za rok připojim :-i :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych svý mp3 musel poslouchat dva dny v kuse. A po třech hodinách bych se zbláznil :-)

    OdpovědětVymazat