pátek 13. května 2005

Jak šel foťák do školy II.

asi mě to bude stát vejprask,ale někam jsem ty fotky hodit musela,že?
Aby zas byla nějaká sranda,dorazila jsem ve čtvrtek do školy s foťákem...myslím,že se to tentokrát taktéž vyvedlo Za sníženou kvalitu inteligentních výrazů se omlouvám Začínáme obědvat...moje snaha v klidu se najíst byla přerušena Janou,proto jsem se společně se svým obědem pokusila ukrýt za svůj batoh


úspěšně doobědváno


Teď už jen uvázat kravatu...


..upravit límeček a hurá do víru vzdělání


hihihi


Nechcete nás?


No,už vás nebudu svým zjevem dál trápit,pro případné zájemce jsou všechny fotky jsou ke stažení přibližně tady (700kB)

3 komentáře:

  1. Kvása :D Hned bych si tě pořídil domů jako domácího mazlíčka ... :-i :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vsichni bili, jen jedna je cervena...spravne, ucitelky je nutno neustale necim drazdit a rozptylovat, aby je to taky trochu bavilo:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Incik: Bacha, kocky skrabou ;-)

    OdpovědětVymazat